arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

تلاش ستاره هالیوودی برای دورکردن افکار عمومی از زیبایی ظاهری / آیا «مارگو رابی» از چهره خود خسته شده است؟!

 مارگو رابی ستاره سرشناس هالیوودی که این روزها به علت بازی در فیلم جدید کوینتین تارانتینو؛ "روزی روزگاری در هالیوود" به شدت مشهور شده است، در تلاش است تا افکار عمومی را از زیبایی ظاهری خود دور کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 مارگو رابی ستاره سرشناس هالیوودی که این روزها به علت بازی در فیلم جدید کوینتین تارانتینو؛ "روزی روزگاری در هالیوود " به شدت مشهور شده است، در تلاش است تا افکار عمومی را از زیبایی ظاهری خود دور کند.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این بازیگر هالیوودی که ملیتی استرالیایی دارد از همان نخستین روزهای بازیگری خود به خاطر چهره زیبا مورد توجه قرار گرفت اما به نظر می رسد خودش از این ماجرا چندان رضایت ندارد.

مارگو رابی را می توان یکی از خوش اقبال ترین ستاره های هالیوودی دانست چرا که در فیلمهای کارگردانانی سرشناس بازی کرده و همبازی های درجه یکی هم داشته است. اما بسیاری از بینندگان این فیلمها بیش از آن که مارگو را به خاطر مهارت بازیگری به یاد بیاورند به خاطر چهره خاص و منحصر به فردش او را می شناسند.

تلاش ستاره هالیوودی برای دورکردن افکار عمومی از زیبایی ظاهری / آیا «مارگو رابی» از چهره خود خسته شده است؟!

مارگو رابی که به اعتقاد بسیاری از افراد در گرگ وال استریت به شدت به خاطر ظاهرش مشهور شد از این موضوع خسته شده است و می گوید: "قطعا دوست ندارم وقتی نامم مطرح می شوند همه بگویند او بازیگر زیبایی است یا ظاهر او را در فیلم گرگ وال استریت دوست داشتم. درواقع ترجیح می دهم نقدهایی هم در مورد بازی خود بشنوم یا وقتی حرفم می شود همه به یاد هنرمندی های من بیفتند نه ظاهرم."

البته مارگو معتقد است در برخی موارد هم ماجرا به شکل دیگری آزاردهنده می شود برای مثال همه از او می پرسند همکاری با مارتین اسکورسیزی یا لئوناردو دی کاپریو چگونه است و باز هم خبری از نظر و تحلیل درباره بازی خودش نیست. البته مارگو منکر اهمیت ظاهر در انتخاب شدن برای نقش ها نیست ولی مایل است روزی با ظاهری بسیار ساده برای یک نقش به چالش کشیده شود.

تلاش ستاره هالیوودی برای دورکردن افکار عمومی از زیبایی ظاهری / آیا «مارگو رابی» از چهره خود خسته شده است؟!

مارگو می گوید: " شاید باورتان نشود اما گاهی از ظاهرم خسته می شوم و دوست دارم یک چهره کاملا عادی داشته باشم. چهره ای که اصلا نظر هیچ فردی را جلب نمی کند و دقیقا در چنین شرایطی بازی خودم را به رخ بکشم." مارگو رابی در جایی نیز گفته بود که زیبایی وی در فیلم گرگ وال استریت حاصل اکستنشن مو و ارایش و لباس های زیبا بوده و خودش در این حد زیبا نیست. با این نوع اظهارات، برخی معتقدند مارگو از فقدان عزت نفس رنج می برد. نظر شما چیست؟

نظرات بینندگان