arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از لنز چشمی هوشمند تا رکورد جدید برند هواوی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد محدودیت ها و مشکلات هواوی و ایالات متحده اثر چندانی نداشته و برند هواوی موفق شده در عرض یک ماه 2 میلیون نسخه از نوا5 را به فروش برساند. رکوردی فوق العاده برای برند چینی و پر مدعای هواوی.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از تحلیلگران شرکت اپل پیشبینی کرده اند که تا سال 2020 شاهد رونمایی از سه آیفون 5G خواهیم بود. این پیشبینی حکایت از آن دارد که به زودی شاهد تغییراتی چشمگیر در فعالیت های شرکت اپل خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

جام جهانی فورتنایت که صدها نفر را از سراسر جهان برای رقابت در بخش های گروهی و انفرادی به خود جذب کرده بود در شرایطی به پایان رسید که یک نوجوان 16 ساله آمریکایی برنده این رقابت ها شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی نوبیا Z20 در تاریخ 8 آگوست برابر با 17 مرداد ماه معرفی می شود و اکنون در جدید ترین نشست خبری شرکت ZTE اطلاعاتی جدید از این گوشی به مخاطبان ارائه شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از زمانی که ربات انسان نمای ناسا موسوم به "Valkyrie" معرفی شده است، وظایف زیادی برای این ربات تعریف شده که شامل طراحی، نگهداری و حفاظت از تجهیزات ناسا می شود اما به نظر می رسد یکی از مهمترین وظایف این ربات طراحی پایگاه مریخ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا موفق به تولید نوعی لنز چشمی شده اند که کاربردی شگفت انگیز دارد. درواقع این لنز با دو بار پلک زدن روی اشیاء زوم(بزرگنمایی) می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان