arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸

پیام فیس بوکی یک مادر بی حوصله حاشیه ساز شد: دیزنی لند جای مجردها نیست!

 یک مادر آمریکایی با یک پست فیس بوکی باعث شد اعتراض بسیاری از افراد بر انگیخته شود. این زن در قالب یک تصویر و متن مدعی شد دیزنی لند جای مجردها نیست و یک محیط خانوادگی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 یک مادر آمریکایی با یک پست فیس بوکی باعث شد اعتراض بسیاری از افراد بر انگیخته شود. این زن در قالب یک تصویر و متن مدعی شد دیزنی لند جای مجردها نیست و یک محیط خانوادگی است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، این پست  فیسبوکی که در نیویورک پست نیز بازنشر شده است، واکنش های گسترده ای در توییتر و سایر شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

این زن که مادر یک پسر پر جنب و جوش است می گوید به خاطر حضور مجردها و افرادی که برای وقت پر کنی به دیزنی لند می آیند مجبور شده ساعت ها در صف بایستد تا برای پسرش بلیت یا بستنی بخرد. این زن استدلال کرد که دنیای دیزنی یک "پارک سرگرمی خانوادگی" است و این پارک برای میزبانی از مجردها طراحی نشده است.

این در حالی است که نیویورک پست نیز با انتشار این متن یک گزارش درباره حضور مجردهای پرشمار در صف های دیزنی چاپ کرده و منجر به اعتراض گسترده شده است. بسیاری از مردم می گویند دیزنی یک تفرجگاه عمومی است و متعلق به شخص یا گروه خاصی نیست که برای آن تعیین تکلیف کنند.

افزون بر اینها برخی شاهدان عینی که حضور خانم معترض و فرزندش در دیزنی لند را دیده اند می گویند او با صدای بلند چندین بار به مجردها ناسزا گفته و تاکید کرده از زنان مجرد و بدون فرزند متنفر است. این طرز برخورد نیز باعث شده تنش بین وی و برخی افراد داخل صف بالا بگیرد.

افزون بر این بسیاری از کاربران توییتر نیز نوشته اند که هر انسانی حق شادی دارد و قرار نیست دیزنی لند یا هر شهربازی و پارک دیگری از مجردها دریغ شود و دواقع سخنان این زن را خودخواهانه نامیده اند.

نظرات بینندگان