arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

پیشبینی های جدید درباره آیفون 11 / پشتیبانی از«Apple Pencil » / دوربین جلو 10 مگاپیکسلی

برخی از تحلیلگران بازار فناوری پیشبینی هایی جدید در مورد آیفون 11 را منتشر کرده اند. براساس این پیشبینی ها، آیفون 11 از Apple Pencil پشتیبانی می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برخی از تحلیلگران بازار فناوری پیشبینی هایی جدید در مورد آیفون 11 را منتشر کرده اند. براساس این پیشبینی ها، آیفون 11 از Apple Pencil پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، آیفون 11 اپل (یا آیفون XI یا هر آنچه که شرکت اپل آن را خواهد نامید) ظاهراً با یک ویژگی جدید و جالب توجه روبرو خواهد شد. به گفته تحلیلگران ، آیفون بعدی از Apple Pencil پشتیبانی خواهد کرد.

از زمان ارائه نخستین ا نسخه اصلی Apple Pencil  این قلم فقط با iPads کار کرده است. اگر این  موضوع حقیقت داشت باشد و قلم اپل به آیفون منتقل شود ، این موضوع می تواند یک تغییر عظیم در فلسفه کاری اپل باشد. تحلیلگران موسسه پژوهشی سیتی که این حدس را مطرح کرده اند معمولاً روی سرمایه های هر شرکت خاص تمرکز می کنند و ویژگی های محصولات آینده آن را پیش بینی نمی کنند ، بنابراین هیچ سابقه ای وجود ندارد که بتوانیم این اطلاعات را بررسی کنیم تا ببینیم چقدر قابل اعتماد است.

گذشته از پشتیبانی قلم ، برخی شایعات دیگر نیز تکرار می شود. برای مثال گفته می شود آیفون 11، صفحه نمایش های مشابه iPhone XS ، XS Max و XR ، باتری های بزرگتر و سه دوربین عقب را دریافت می کند. دوربین جلو این گوشی نیز می تواند 10 مگاپیکسل باشد ، در حالی که دوربین عقب آن 14 مگاپیکسل است.

سیتی پیش بینی می کند که اپل امسال ساختار قیمت گذاری را تغییر ندهد ، در حالی که عاقبت آیفون XS از 999 دلار قیمت دارد ، جانشین آیفون XS Max با قیمت 1.099 دلار به بالا و فرزندان XR با 749 دلار شروع می شود.

چند شایعه در سال گذشته بیان داشت که iPhone XS و XS Max نخستین گوشی های هوشمند اپل هستند که ازقلم  پشتیبانی می کنند ، اما این اتفاق نیفتاد. باید دید امسال ماجرا چگونه پیش خواهد رفت.

نظرات بینندگان