arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۱۲۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸
فوربس:

پر سود ترین طلاق سال 2019: «مک کنزی بزوس» دومین سهامدار بزرگ آمازون و سومین زن ثروتمند جهان شد

اگرچه جدایی همیشه تلخ است اما به نظر می رسد جدایی مک کنزی و جف بزوس برای خانم مک کنزی سراسر سود است چرا که اکنون مک کنزی دومین شخص مهم در شرکت آمازون و سومین زن ثروتمند در جهان شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگرچه جدایی همیشه تلخ است اما به نظر می رسد جدایی مک کنزی و جف بزوس برای خانم مک کنزی سراسر سود است چرا که اکنون مک کنزی دومین شخص مهم در شرکت آمازون و سومین زن ثروتمند در جهان شده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب، شاید اگر ماهها پیش جف بزوس به همسرش خیانت نمی کرد و این خیانت رسانه ای نمی شد اکنون زندگی زوج بیزوس همچنان در جریان بود، اما اکنون این زوج از یکدیگر جدا شده اند و در نتیجه نیمی از ثروت بزوس به همسر سابقش مک کنزی رسیده است.

به بیانی دقیق تر با 19.7 میلیون سهم ، مک کنزی بزوس اکنون 4٪ سهام آمازون را دارد که ارزش آن 37 میلیارد دلار است. بر اساس آمارها، اکنون مک کنزی اکنون سومین زن ثروتمند جهان است.در توافقات پیش از طلاق آنها ، تصمیم گرفته شد كه جف بزوس 75٪ از دارایی های آمازون را كه متعلق به این زوج است ، حفظ كند چرا که بزوس قصد داشت كنترل رای را بر سهام خود در شركت حفظ كند.

پر سود ترین طلاق سال 2019: «مک کنزی بزوس» دومین سهامدار بزرگ آمازون و سومین زن ثروتمند زن جهان شد

مک کنزی بزوس ، همسر سابق مدیرعامل آمازون ، جف بزوس ، در پی طلاق به دو عنوان مهم رسیده است و همزمان در فهرست سه زن ثروتمند جهان و سهامداری آمازون قرار گرفته است. این انتقال سهام مالکیت جف بزوس را در این شرکت از 16٪ به 12٪ رساند و 4٪ اختلاف آن به مک کنزی منتقل شد.

اما این موضوعات باعث نشده خود جف بزوس از جایگاه ثروتمندترین مرد جهان تنزل کند چرا که جف بزوس اکنون ثروتی با ارزش خالص حدود 115 میلیارد دلار در اختیار دارد.مک کنزی بزوس موافقت کرد که جف بزوس منافع خود در واشنگتن پست و بلواوریجین را نیز حفظ کند.طلاق این دو نفر در اوایل ماه جولای نهایی شد.

مک کنزی بزوس گفته که او  در ماه آوریل تعهدی را امضا کرده است که توسط برخی از ثروتمندان جهان امضا می شود تا حداقل نیمی از دارایی های خود را به امور خیریه در طول زندگی یا پس از مرگشان اهدا کنند.

نظرات بینندگان