arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از کاهش فروش گوشی های هوشمند تا به روزرسانی گلکسی J3

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مدتی پیش گزارشهایی مبنی بر این که برخی پیمانکاران در حال شنود فرمان های صوتی کاربران به دستیار "سیری" هستند منتشر شد. سیری دستیار صوتی اختصاصی اپل پس از این موضوع به شدت در مظن اتهام جاسوسی قرار گرفت و در نتیجه اپل تصمیم گرفته است با این نوع شنود احتمالی مبارزه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای اخیر خبرهایی درباره رنگبندی و ویژگی های گوشی  گلکسی نوت 10 سامسونگ منتشر شد. اکنون یکی از خبرهای جدید درباره این گوشی ابعاد صفحه نمایش است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بررسی های جدید موسسه گارتنر نشان می دهد نرخ فروش گوشی های هوشمند در نیمه دوم سال 2019  نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته روندی کاهشی خواهد یافت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

از زمانی که ربات ها روند توسعه خود را آغاز کرده اند سال ها می گذرد اما ربات های انسان نما یا ربات هایی که با الهام از ظاهر مشابه انسان ساخته می شوند، روز به روز بیشتر می شوند. با این وجود به نظر می رسد ربات ها نیز درگیر نژادپرستی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی پیش بود که اپل قابلیتی جدید را در برخی محصولات از جمله گجت های ورزشی خود قرار داد که بر اساس آن اگر کاربر ناگهان به زمین بیفتد یا علائم سلامتی وی تنزل کند به طور خودکار با فوریت های 911 تماس بگیرد اکنون گوگل یک گام فراتر رفته و برای افرادی که قادر به صحبت کردن نیستند امکانات امدادی ویژه ای ایجاد کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی J3 سامسونگ 2017، یک به روزرسانی در سیستم عامل اندروید خود تجربه کرد و بنابراین به اندروید پای به روزرسانی شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان