arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۲۱۶
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۰۸ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

ام‌باپه: نه خودم می‌روم، نه نیمار و نه کاوانی

مهاجم جوان پاری سن ژرمن اصرار دارد که تغییری در مثلث خط حمله این تیم برای فصل بعد به وجود نخواهد آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، در دو فصل اخیر مثلث خط حمله پاری سن ژرمن از سه بازیکن بزرگ تشکیل شده است. هر تیمی در فوتبال اروپا آرزو دارد که بازیکنانی مانند نیمار، ام‌باپه و کاوانی را در اختیار داشته باشد اما پاری سن ژرمن هر سه بازیکن را با هم در اختیار دارد و این باعث شده تا خط حمله این تیم پاریسی از بهترین و خطرناک ترین خط حمله های فوتبال اروپا باشد.

در تابستان خبرهای زیادی درباره جدایی مثلث پاری سن ژرمن به گوش رسیده اما مهاجم جوان این تیم خیال هواداران را راحت کرد و تاکید کرد که هر سه بازیکن در تیم خواهند ماند.

ام‌باپه گفت: نیمار در شرایط خوبی به سر می‌برد. او به خوبی تمرین می‌کند تا برای فصل جدید آماده شود. من دوست دارم که نیمار در پاری سن ژرمن بماند و به خود او هم چنین چیزی را گفته‌ام. من احترام زیادی به نیمار می‌گذارم و از علاقمندان به سبک بازی‌اش هستم. از نیمار خواسته‌ام که در تیم بماند و خود او هم می داند که چه علاقه ای به او دارم.

ام‌باپه درباره کاوانی گفت: او از بهترین مهاجمان جهان است. من دوست ندارم که بعضی بگویند ام‌باپه مهاجم نوک پاری سن ژرمن خواهد شد چرا که ما کاوانی را داریم که در پست خود از بهترین ها است.

این مهاجم جوان درباره جدایی خود و احتمال حضورش در رئال مادرید گفت: من بازیکن پاری سن ژرمن هستم و در این تیم هم باقی خواهم ماند.

ام‌باپه از بهترین های فوتبال اروپا است و با وجود آنکه تنها 19 سال سن دارد اما قهرمانی در جام جهانی را در کارنامه دارد. خبرهای زیادی درباره حضور این بازیکن در رئال مادرید به گوش می رسد اما این بازیکن تاکید دارد که فعلا تیمش را ترک نخواهد کرد.

نظرات بینندگان