arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

فریبا متخصص: مردم مانند قبل حوصله نمایش‌های رادیویی بلندمدت را ندارند

فریبا متخصص عصر حاضر را عصر کوتاه‌گویی و گزیده‌گویی دانست و از تولید نمایش های کوتاه رادیویی استقبال کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فریبا متخصص عصر حاضر را عصر کوتاه‌گویی و گزیده‌گویی دانست و از تولید نمایش های کوتاه رادیویی استقبال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، این بازیگر خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرایط به صورتی است که مردم مانند گذشته حوصله گوش کردن به نمایش‌های رادیویی بلندمدت را ندارند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌گیری برسند.

این هنرمند با اشاره جشنواره نوایش با موضوع نمایش‌های کوتاه رادیویی، خاطرنشان کرد: اصولا جشنواره‌هایی که درخصوص نمایش کوتاه رادیویی باشد را دوست دارم؛ چرا که به دلیل زمان کوتاهشان، فرصت گوش کردن را به مخاطب می‌دهند.

متخصص اضافه کرد: در حال حاضر شرایط به صورتی است که مردم مانند گذشته حوصله گوش کردن به نمایش‌های رادیویی بلندمدت را ندارند و دوست دارند در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌گیری برسند.

او به علاقه‌مندان به شرکت در بخش مردمی توصیه کرد: اولین چیزی که شرکت‌کنندگان این بخش باید در نظر بگیرند این است که ۸۰ درصد یک نمایش خوب رادیویی، متن آن است؛ چرا که اگر متن حرفی برای گفتن داشته باشد مطمئنا می‌تواند با بازی هنرمندان قابل شنیدن شود، دومین مسئله ریتم و ضرباهنگ خوب است و اینکه هر چه داستان به زندگی خودمان نزدیک‌تر باشد، باورپذیرتر می‌شود.

وی در پایان تأکید کرد: بخش مردمی جشنواره «نوایش» می‌تواند موقعیت مناسبی باشد برای کسانی که دوست دارند توانایی شان را در زمینه تولید نمایش های کوتاه رادیویی محک بزنند و باید بگویم که من شخصا به این بخش علاقه دارم؛ چرا که به دلیل بکر بودن آثار، با نوآوری‌های جذابی در آن روبه‌رو می‌شویم.

این روزها رادیو نمایش در حال جمع‌آوری آثار بخش حرفه‌ای و مردمی برای شرکت در سومین جشنواره نمایش‌های کوتاه رادیویی «نوایش» است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان و نیز شرکت در این جشنواره به سایت www.radionamayesh.ir مراجعه کنند.

نظرات بینندگان