arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

دستگیری دو سارق گوشی قاپ در تهران

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی از دستگیری دو گوشی قاپ ۲۱ ساله قبل از ارتکاب به آخرین سرقت شان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی از دستگیری دو گوشی قاپ ۲۱ ساله قبل از ارتکاب به آخرین سرقت شان خبر داد.

 سرهنگ عباس واعظی در تشریح این خبر بیان داشت: مدتی بود که سرقت از نوع گوشی قاپی توسط ترک تشین و‌ راکب یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ در محدوده این کلانتری شدت پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، گشت های پلیسی محسوس و نامحسوس در این محدوده به صورت شبانه روزی فعال شدند تا اینکه راس ساعت ۱۳:۴۵ روز گذشته ماموران این کلانتری حین گشت زنی دو نفر جوان سوار بر یک دستگاه آپاچی قرمز رنگ پلاک مخدوش را مشاهده کردند که راکب و ترک نشین آن قصد سرقت گوشی شهروندی را داشتند.

وی افزود: متهمان با دیدن پلیس سریعا از محل گریختند که خیلی زود توسط ماموران دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند و فرد ترک نشین در اظهارات خود صراحتا به قصد سرقت خود معترف شد و متهمان عنوان داشت ۲۰ فقره سرقت همراه همدستش مرتکب شده اند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: شکات به کلانتری فراخوان شدند که دو شهروند هنگام ورود به کلانتری دو متهم ۲۱ ساله را دقیق شناسایی کردند و در تجسس بدنی از سارقان دقیقا دو گوشی متعلق به دو شهروند از جیب هر دو متهم کشف وضبط شد.

سرهنگ واعظی در انتها گفت: برای متهمان با شکایت مالباختگان پرونده ای تشکیل شده است و بررسی سرقت های احتمالی از دیگر شهروندان ادامه دارد.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان