arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۳۸۳
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

صعود ۴ نماینده ایران به نیمه نهایی کشتی فرنگی نوجوانان جهان

۴ فرنگی‌کار ایران به مرحله نیمه نهایی پنج وزن دوم رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان راه یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، رقابت‌های پنج وزن دوم کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (شنبه) در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد و ۴ نماینده ایران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم، مهدی احدی زناب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر رناتو عثمان اوویچ از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چورگیتا شول از رومانی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد رأفت رشید از بلغارستان گذشت. وی در دور دوم مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سهرابی در این مرحله مقابل الکساندر گورالی از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، رضا ساکی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. حریف ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، سعید کریمی زاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر خالد حسن از مصر را شکست داد. وی در دور بعد مقابل محمد اولویف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار را برای کسب مدال برنز بدست آورد.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز برگزار می شود.

نظرات بینندگان