arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

آیا خرابی یخچال یک بلای خانمان سوز است؟

تعمیرکاران آی.پی امداد در یکی از مراجعه ها جهت تعمیر یخچال فریجیدر متوجه شده اند که تعمیرکار قبلی بدون نیاز به تعویض قطعه اقدام به جایگذاری قطعه جدید کرده است. تعویض قطعه در شرایط غیر ضروری نتیجه-ای جز تحمیل یک بار هزینه اضافی بر روی دوش مصرف کننده ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امروزه با توجه به افزایش قیمت لوازم خانگی اکثر افراد قبل از خرید محصولات مورد نیاز خود نسبت به یافتن نمایندگی تعمیرات، حساسیت بیشتری نشان می دهند. به عنوان مثال یخچال در منزل هر فردی از وسایل پرکاربرد و ضروری است که حتی زندگی بدون آن را نمی توان تصور کرد. اما همین یخچال در صورتی که حتی از بهترین برند های  موجود در بازار مانند فریجیدر، بلومبرگ و یا آدمیرال نیز خریداری شده باشد به مرور زمان ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد. در صورت نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعات شما به کدام نمایندگی معتبر تعمیرات مراجعه می کنید؟ در صورت خرابی یخچال آیا با یک بلای خانمان سوز مواجه هستیم؟ برای پیدا کردن جواب کافی است تا به مطالعه ادامه مقاله بپردازید.

آیا خرابی یخچال یک بلای خانمان سوز است؟

نمایندگی تعمیرات یخچال

بنا به گزارش کارشناسان فنی مجموعه آی.پی امداد در اکثر موارد، خرابی های یخچال مربوط به تشخیص و رفع عیب نادرست توسط افراد غیرحرفه ای است. تعمیرات توسط تعمیرکاران تازه کار و یا غیر فنی می تواند خسارات جدی و جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد کند. آی.پی امداد به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی سال ها است که در عرصه تعمیرات با بهره گیری از کارشناسان مجرب سعی در ارائه تخصصی ترین خدمات تعمیر به مشتریان خود دارد. تمام تکنسین های این مجموعه در دوره های لازم تعمیر و تعویض قطعات شرکت کرده و موفق به دریافت امتیازهای بسیار خوب شده¬اند. خط مشی مدیران مسئول آی.پی امداد ارائه خدمات تعمیر برای تمامی برندهای یخچال است. در صورتی که شما نیاز به دریافت خدمات نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر دارید و یا برای تعمیر یخچال آدمیرال خود به مشکل برخورده اید کافی است تا با آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز یخچال تماس بگیرید.

برای ارتباط با خدمات یخچال سه برند فریجیدر ، آدمیرال و بلومبرگ وارد لینک های زیر شوید :
1 – نمایندگی تعمیر یخچال آدمیرال در تهران
2 – نمایندگی تعمیر یخچال بلومبرگ در تهران
3 – نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر در تهران


ارائه خدمات تعمیر یخچال به صورت تلفنی



آیا خرابی یخچال یک بلای خانمان سوز است؟

واقعیت این است که در این آشفته بازار اقتصادی کمتر کسی پیدا می شود که به فکر جیب دیگران باشد. در موارد بسیار زیادی کارشناسان آی.پی امداد شاهد فاکتورهای پرداخت هزینه بسیار عجیب تکنسین ها و یا تعمیرکاران نمایندگی های غیر معتبر بوده اند. به عنوان مثال تعمیرکاران آی.پی امداد در یکی از مراجعه ها جهت تعمیر یخچال فریجیدر متوجه شده اند که تعمیرکار قبلی بدون نیاز به تعویض قطعه اقدام به جایگذاری قطعه جدید کرده است. تعویض قطعه در شرایط غیر ضروری نتیجه ای جز تحمیل یک بار هزینه اضافی بر روی دوش مصرف کننده ندارد.

مدیران آی.پی امداد جهت رفاه حال مشتریان عزیز خدمات مشاوره تلفنی را به سرویس های خود افزوده اند تا در موارد ساده افراد خود قادر به تعمیر یخچال باشند و یا بتوانند از شرایط ضروری برای تعویض قطعه اطلاع پیداکنند.

آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در محل

آیا خرابی یخچال یک بلای خانمان سوز است؟
یخچال ساید بای ساید با توجه به داشتن سایز بزرگ و تکنولوژی پیچیده نیازمند خدمات تعمیر یخچال در محل است. در یکی از مواردی که مشتری به نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید بلومبرگ مراجعه کرده بود علت خرابی ، آسیب رسیدن به یخچال در اثر حمل ونقل نادرست تا تعمیرگاه بود. مدیران آی.پی امداد در طی رای زنی ها به این نتیجه رسیده اند که سرویس تعمیر در محل می¬تواند تا حد بسیار زیادی از بروز آسیب¬های جدی به یخچال در هنگام انتقال به تعمیرگاه جلوگیری کند.

از این رو در صورتی که شما دارای یک یخچال ساید بای ساید هستید و به عنوان مثال نیازمند تعمیر یخچال فریجیدر هستید تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید فریجیدر است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید در کمتر از یک ساعت

در صورتی که شما نیازمند دریافت خدمات تعمیر یخچال هستید بعد از اولین تماس شما با مجموعه آی.پی امداد کارشناسان مجرب مجموعه در کمتر از یک ساعت جهت رفع عیب در محل شما حاضر می¬شوند.

در یکی از فرم¬های نظر سنجی توسط یک ازمشتریان نوشته شده بود که:

در یکی از روزهای گرم تابستان یخچال بلومبرگ من با مشکل مواجه شد ومن هیچ گونه امکانی جهت مراجعه به نمایندگی تعمیرات ساید بای ساید بلومبرگ نداشتم . این اتفاق مرا بسیار نگران و عصبی کرده بود. به توصیه یکی از آشنایان با مجموعه آی.پی امداد تماس گرفتم که نتیجه شگفت انگیز بود. در کمتر از یک ساعت یخچال من توسط تکنسین های مجموعه رفع عیب شد.

تلاش تمام اعضای مجموعه آی.پی امداد جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز است. تعداد بسیار زیادی از تعمیرکاران حرفه ای در این مجموعه تنها جهت تعمیریخچال شما گرد هم آمده اند تا در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند و شما را از دردسرهای تعمیرهای طولانی مدت نجات دهند.

نگران اصل بودن قطعات تعویضی یخچال هستید؟

در اکثر موارد نتیجه مراجعه به نمایندگی های غیر معتبر ، خرید قطعات غیر اصل یخچال است. در یکی از گفتگوهای تلفنی ثبت شده توسط اپراتور یکی از مشتریان با خرید قطعه نامرغوب یخچال آدمیرال باعث آسیب رساندن جدی به موتور دستگاه شده بود. در صورتی که فرد از ابتدا به نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید آدمیرال مراجعه می کرد با این مشکل مواجه نمی  شد. آی.پی امداد با تامین تمام قطعات اورجینال از مرغوب ترین مواد اولیه تبدیل به انبار شماره یک قطعات یخچال شده است. شاید به جرات بتوان گفت خرید قطعات غیر مرغوب می-تواند یخچال شما را برای همیشه از دور خارج کند. از این رو برای این که خرابی یخچال شما تبدیل به یک بلای خانمان سوز نشود با آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز یخچال در تهران تماس بگیرد.

سخن پایانی:

متاسفانه عدم آگاهی لازم منجر به مراجعه به نمایندگی های غیر مجاز جهت تعمیر می شود. لطفا قبل از هر اقدامی جهت تعمیریخچال نمایندگی های مجاز را بیابید و از بروز آسیب های جدی جلوگیری کنید. آی.پی امداد با مدیریت ایمان جهانبانویی با نیم قرن تجربه در عرصه تعمیر آماده خدمت رسانی به شما مصرف کنندگان عزیز است.

 

نظرات بینندگان