arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۵ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

نرخ ارز در بازار امروز ۱۵ مرداد ۹۸/ قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۹۴۰ تومان شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۵۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۵۳۶ تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۵۵ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۵۳۶ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، نوسان جزئی داشته است به‌نحوی که قیمت دلار در صرافی‌های بانکی بدون تغییر و دلار آزاد نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل مورد معامله قرار می‌گیرد.

قیمت دلار در بازار آزاد بعد از آنکه تا نزدیکی ۱۱ هزار تومان سقوط کرد روند صعودی را در پی گرفت و طی هفته گذشته قیمت دلار در خیابان فردوسی با عبور از کانال ۱۲ هزاری در محدوده‌های قیمتی ۱۲ هزار و ۲۰۰ تا ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان هم معامله می‌شد. در چند روز اخیر قیمت دلار در کانال ۱۲ و ۱۱ هزار تومان درجا زده است.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۵۰ تومان و قیمت دلار برای خرید از مردم ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز قیمت دلار در صرافی‌های بانکی اندکی بیشتر از قیمت دلار در صرافی‌های آزاد است؛ هم اکنون قیمت دلار برای فروش به مردم در بازار آزاد با کاهش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۹۴۰ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو در صرافی‌های بانکی نسبت به روز کاری قبل، افزایش ۵۰ تومانی داشته و برای فروش به مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۵۵ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۵۳۶ تومان تعیین شده است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۶۰۵ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۳ هزار و ۲۰ تومان و چهار ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۱۸ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ و ۶۷۵ تومان می‌فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۷۵۰ تومان می‌رسد. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 950تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 940تومان

قیمت یورو

13 هزار  و 450تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 255تومان

قیمت پوند

14 هزار و 536تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 675تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 605  تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

13هزار و 20تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 118تومان

نظرات بینندگان