arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۰ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

چمران: جمنا در شورای وحدت ادغام نشده و کار آن تازه شروع شده است

نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب با بیان اینکه ادغام «جمنا» در شورای وحدت صحیح نیست، گفت: کار جمنا تازه شروع شده است؛ ضمن اینکه به نظر می‌رسد برخی‌ها از ادامه حیات جمنا ناراحت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

چمران: جمنا در شورای وحدت ادغام نشده و کار آن تازه شروع شده استمهدی چمران، نایب‌رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب، عصر امروز(سه‌شنبه ۱۵ مرداد) در همایش بزرگداشت روز خبرنگار که توسط جمنا برگزار شد با انتقاد از برخی بی‌اخلاقی‌ها در فضای رسانه‌ای گفت: گاهی با یک خبر و فضاسازی دروغ، یک زندگی از هم پاشیده می‌شود و با تحریک یک فرد،  طلبه‌ای را به شهادت می‌رسانند.

وی، یکی از وظایف جبهه مردمی نیروهای انقلاب را انسجام نیروهای انقلابی دانست و گفت: نیروهای انقلاب وظیفه دارند با برنامه‌ریزی خاصی، در عرصه حضور داشته باشند.

چمران با بیان اینکه جریان انقلابی امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت نیاز دارد، تصریح کرد: اگر این وحدت حاصل نشود، ممکن است جهت جامعه تغییر یابد.

وی با اشاره به سخن یکی از چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر کوتاه‌مدت بودن حافظه مردم و فراموشی نارضایتی‌ها گفت: من معتقد هستم حافظه مردم به‌طور کلی حذف نمی‌شود. من هیچ‌گاه کوتای ۲۸ مرداد و روز ۳۰ تیر را فراموش نمی‌کنم.

چمران ادامه داد: چطور می‌شود جنایات آمریکا را فراموش کنیم؟ اتفاقات 3-2 سال اخیر را نمی‌توان فراموش کرد تا جایی که حتی قهرمان سازش را هم تحریم کردند.

وی با بیان اینکه مگر آلزایمر باعث شود که برخی اتفاقات فراموش شود، به برخی وعده‌های انتخاباتی اشاره کرد و گفت: در 2 سال اخیر، حتی یک واگن هم به مترو اضافه نشده است.

چمران با انتقاد از اینکه عده‌ای دوست دارند بگویند کارجمنا تمام شده است، گفت: این یک موج رسانه‌ای است و حکم همان کسی را دارد که شایعه کرد حلوا توزیع می‌شود و خودش هم باور کرد.

نایب رئیس جمنا ادامه داد: برخی از این نگرانند که یک جبهه‌ توانسته از طریق یک سازوکار از پایین به بالا، در مدت کوتاهی فردی را معرفی کند که در مقابل دولت مستقر، ۱۶ میلیون رای کسب کند.

چمران با بیان اینکه ادامه و استمرار این حرکت مهم‌تر از خود این حرکت است، تصریح کرد: ممکن است ادامه حیات جمنا برای برخی خطرناک باشد و برای همین است که می‌بینیم اسامی مختلفی از جمله شاجا را در مقابل جمنامطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برخی از ادامه حیات جمناناراحت هستند، امّا ما کار را گسترده‌تر کرده‌ایم و کاری کردیم که همه در جبهه مردمی حضور داشته باشند و دست دوستی به همه می‌دهیم.

نایب رئیس جمنا با بیان اینکه سخنانی از این قبیل کهجمنا در شورای وحدت ادغام شده، درست نیست، گفت: کار جمنا تازه شروع شده است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان