arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۴۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۸

ریزش نرخ ارز در بازار امروز ۱۹ مرداد ۹۸/ قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۱۸۴۸ تومان رسید

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل، کاهش محسوس داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد که روز کاری گذشته تا مرز ۱۲ هزار تومان کاهش یافته بود امروز وارد کانال ۱۱ هزار تومانی شد و به ۱۱ هزار و ۸۴۸ تومان رسید. هر یورو در بازار آزاد هم در برابر ۱۳ هزار و ۳۴۲ تومان معامله شد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز قبل، ۱۳ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان است.

قیمت درهم امارات نیز امروز در بازار آزاد، ۳۲۵۰ تومان ارزش‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد؛ فعالان بازار ارز معتقدند نوسانات قیمتی درهم عامل بسیار مهمی برای قیمت دلار است. قیمت پوند هم ۱۴ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است که کاهش محسوس نسبت به روز کاری قبل دارد.

امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۵۰۸ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۸۹۴ تومان و ۸ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۸۵۸ تومان و ۹ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل تغییری نداشته، اما یورو و پوند کاهش محسوسی داشته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۵۴۳ تومان و یک ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل با کاهش محسوس همراه شده است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 850 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 848 تومان

قیمت یورو

13 هزار  و 342 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 250 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 360 تومان

قیمت ارز مسافرتی

13 هزار و 543 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 508 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 894 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

13 هزار و 858 تومان

نظرات بینندگان