arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۸

بولتون: گفت‌وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می‌شود

مشاور امنیت ملی آمریکا که در انگلیس است گفت که به دلیل اولویت برگزیت برای مقامات انگلیسی، ممکن است بهتر باشد که گفت‌وگو درباره ایران به بعد موکول شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بولتون: گفت‌وگو با مقامات انگلیس درباره ایران به بعد موکول می‌شود«جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا که در لندن حضور دارد گفت که وی به مقامات انگلیس گفته ممکن است که بهتر باشد گفت‌وگوها درباره موضوعاتی نظیر ایران، چین و هوآوی به بعد موکول شود.

به گزارش تی‌آر‌تی، مشاور امنیت ملی آمریکا افزود که وی به مقامات انگلیس گفت که آمریکا به دنبال گفت‌وگوهای گسترده درباره ایران است اما درک می‌کند که اولویت انگلیس در حال حاضر خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان) است.

بولتون افزود که وی حامل پیامی به «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس است که رئیس جمهور ترامپ خواستار  حمایت از تلاش‌های انگلیس برای خروج از اتحادیه اروپا است.

 

 

خبرگزاری رویترز روز گذشته نوشته بود که ایران یکی از موضوعات مهمی است که بولتون در سفر به انگلیس با مقامات این کشور به بحث خواهد گذاشت و از لندن خواهد خواست تا مواضع سرسختانه‌تری علیه ایران اتخاذ شود. 

از سوی دیگر سخنگوی نخست‌وزیر انگلیس امروز ضمن طرح ادعاهایی علیه ایران اعلام کرد که بوریس جانسون قصد دارد اواخر امروز به وقت محلی با مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره ایران گفت‌وگوهایی انجام دهد

منبع: فارس
نظرات بینندگان