arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۱ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

تجربه ی شخصی من درباره ی پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در سامتیک

مبدأ و مقصدم رو وارد کردم، اول که لیست باز شد قیمت‌ها بالا بود اما تا خواستم از سایت بیرون بیام دیدم که تمام بلیط ها داره لود میشه و قیمت‌ها کم و کم‌تر شد و بلیط های چارتر و سیستمی بالای لیست قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تجربه ی شخصی من درباره ی پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در سامتیک

یکی از دغدغه‌های اصلی من برای برنامه ریزی مسافرت هزینه و مدیریت اونه. البته فکر کنم در این مورد تنها نیستم وبا این قیمت‌های عجیب و غریب این موضوع دغدغهٔ خیلی از شما هم باشه، پس با این حساب توصیه می‌کنم این مطلب رو تا انتها دنبال کنید!

راستش من که دیگه بیخیال مسافت‌های دور و مسافرت تفریحی شده بودم ولی مشکل اینجا بود که من تهران دانشجو بودم و خانواده‌ام در جنوب ایران زندگی می‌کردن و این موضوع باعث شده بود نتونم زیاد ببینمشون.

نزدیک تعطیلات که می‌شد با نگرانی گوشی رو بر می‌داشتم و به آژانس مسافرتی که می‌شناختم زنگ می‌زدم و بعد از شنیدن قیمت بلیط های هواپیما با نا امیدی گوشی رو می‌گذاشتم.

بعد از مدتی با سامانه‌هایی که بلیط آنلاین هواپیما میفروختن آشنا شدم، درسته که کار پیدا کردن بلیط راحت‌تر شده بود اما باز هم قیمت‌ها بالا بود و برای مداوم سفر کردن مناسب بودجهٔ من نبود. تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که خانواده‌اش در شیراز زندگی می‌کردن گفت که تونسته به راحتی یک بلیط ارزان هواپیما در سامتیک پیدا کنه وخیلی خوشحال بود.

راجع به این سامانه کنجکاو شدم و سراغ سایتشون رفتم تا ببینم چه چیزی دستگیرم میشه.

مبدأ و مقصدم رو وارد کردم، اول که لیست باز شد قیمت‌ها بالا بود اما تا خواستم از سایت بیرون بیام دیدم که تمام بلیط ها داره لود میشه و قیمت‌ها کم و کم‌تر شد و بلیط های چارتر و سیستمی بالای لیست قرار گرفت.

از دیدن اینهمه بلیط ارزان هواپیما در سامتیک چشمام گرد شده بود، زنگ زدم به دوستم و ازش تشکر کردم و کمی هم راجع به فرایند خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک سؤال پرسیدم و بعد با عجله و ذوق توی سایت جستجو کردم، بلیط مورد نظرم رو انتخاب کردم و بعد از طی چند مرحلهٔ ساده بلیط خریداری شده برام ایمیل شد، به همین راحتی.

اونقدر فرایند پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در سامتیک برام دلچسب بود که چند تا مقصد دیگه رو هم که همیشه دوست داشتم بهشون سفر کنم انتخاب کردم تا ببینم قیمت بلیط ها چطور هستن و میتونم برای یک سفر تفریحی هم برنامه بگذارم یا نه؟ و دیدم با کمی پس انداز و برنامه ریزی میتونم یک بلیط ارزان هواپیما در سامتیک به مقصد مورد علاقه‌ام پیدا کنم و اگر بخوام حتی میتونم بلیط هواپیما به همراه هتل رو باهم رزرو کنم.

توی همین فکرها غرق شده بودم که یادم افتاد بلیط هواپیما رو برای دو روز بعد رزرو کردم و بهتره جای خیالبافی سراغ جمع کردن وسیله هام برم. تصمیم گرفتم به خانواده نگم و غافلگیرشون کنم...

روز موعود رسید و به فرودگاه رفتم، کمی نگران بودم چون اولین تجربه خرید آنلاین بلیط هواپیما بود و قبل از اون همیشه بلیط رو فیزیکی می‌گرفتم، اما با رد کردن مراحل و نشستن داخل هواپیما فهمیدم این سیستم کاملاً جا افتاده است.

نزدیک‌های عصر بود که به خونه رسیدم و با باز شدن در مامانم رو که از خوشحالی روی پاش بند نبود در آغوش گرفتم، بعد از کلی ذوق و شادی براشون در مورد کشف جدیدم و راحتی پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما در سامتیک گفتم و اینکه با وجود همچین سامانه‌ای از این به بعد بیشتر میتونیم همدیگه رو ببینیم و حتی میتونیم با خرید آنلاین بلیط هواپیما از سامتیک به یک سفر خانوادگی بریم.

الان من دیگه در تهران شاغل هستم و از نظر مالی وضعم بهتر از قبل شده، اما همچنان برای دیدن خانواده یا رفتن به سفر تفریحی سراغ این سامانه میرم و همیشه هم یک بلیط ارزان در سامتیک در انتظارمه، پیشنهاد من به شما اینه که همین حال وارد سامتیک بشید تا به درست بودن حرف‌های من پی ببرید.

منبع : ویرلن

نظرات بینندگان