arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

بهترین سایت دانلود فیلم تاریخ

بسیار جالب است ک بدانید در حین این که در تماشای فیلم هستید می‌توانید از اعماق وجود، آنچه که بر قهرمان داستان گذشته است را حس کرده و احساساتی چون غم ، شادی ، امید و ... را در خود به وجود آورید. از سویی دیگر شما تجربه‌هایی را بدست می‌آورید که در عمل آن‌ها را در زندگی واقعی خود ندیده اید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تابستان فصلی است که اوقات فراغت بیش از هر زمان دیگری است. دقیقا باید با این همه وقت چه کرد؟ ساعات طولانی روزهای تابستان را چه کنیم؟ یکی از بهترین انتخاب ها تماشای فیلم است. به نظر می‌رسد که اگر بخواهیم ساعات طولانی را مدام در حال فیلم دیدن باشیم به سلامتی خود ضرر می‌زنیم که البته درست است. ما باید با یک برنامه ریزی صحیح هم فیلم ببینیم و هم ورزش و تحرک داشته باشیم. در گذشته برای تماشای فیلم باید زحمات زیادی می‌کشیدیم. ظرفیت سی دی ها و دی وی دی ها محدود بودند و برای خرید آن‌ها مجبور بودیم مسافت های طولانی را طی کنیم. اما این روزها به لطف رواج اینترنت دانلود و تماشای فیلم به یکی از سریع ترین تفریحات تبدیل شده است. اما چرا فیلم دیدن مفید است؟

حتما برای شما هم پیش آمده که با دیدن یک فیلم اشک از چشمانتان جاری شود و یا حتی پس از دیدن فیلم احساس سرخوشی بسیاری داشته باشید. ممکن است این طور فکر کنید که این اتفاقی است که برای همه رخ می‌دهد اما بهتر است که اشتباه نکنید زیرا فیلم‌ها تاثیرات متفاوتی را بر افراد گوناگون می‌گذارند. تحقیقات جدید روانشناسان می‌گوید که کاری که بازیگران ، کارگردان‌ها و نویسنده‌ها انجام می‌دهند مانند این است که آن ها مانند یک پزشک روانشناس حرفه‌ای بر ذهن شما تاثیر گذاشته و معضلات شما را بهبود بخشند.

به خاطر همین هنگامی که افراد مختلفی در یک زمان در حال مشاهده‌ی یک فیلم هستند، واکنش‌های متفاوتی به آن فیلم را تجربه خواهند کرد. یکی از روانشناسان اعتقاد دارد که بسیاری از مشکلاتی که ما آن‌ها را با استفاده از مراجعه به روانشناسان حل و فصل می‌کنیم، با تماشای فیلم‌ها هم می‌توانند درمان شوند.

در واقع ما در گذر زمان خیلی از چیزها را از یاد می‌بریم. برای مثال ترس یا فرار ما از بخشی از احساسات و افکارمان باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی ما شده و زندگی سالم را از ما دریغ می‌کنند. هنگامی که فیلم میبینیم می‌توانیم فرصت دوباره‌ای برای روبرو شدن با این افکار داشته باشیم . وقتی شما در حال دیدن فیلم هستید و 6 دانگ حواس خود را به فیلم می‌دهید، در واقع با کاراکتر‌های موجود در آن فیلم هم ذات پنداری کرده و در واقع به نوعی خودتان را هم در داستان فرض کرده و یا حتی قهرمان داستان می‌پندارید.

بسیار جالب است ک بدانید در حین این که در تماشای فیلم هستید می‌توانید از اعماق وجود، آنچه که بر قهرمان داستان گذشته است را حس کرده و احساساتی چون غم ، شادی ، امید و ... را در خود به وجود آورید. از سویی دیگر شما تجربه‌هایی را بدست می‌آورید که در عمل آن‌ها را در زندگی واقعی خود ندیده اید.

حال که با مزایا و فواید تماشای فیلم آشنا شدیم جالب است بگوییم که یکی از بهترین ژانرها برای تماشای فیلم ، فیلم های تاریخی است. فیلم های تاریخی همیشه از جذابیت خاصی برخوردار بودند و هستند. آن‌ها ما را با خود به دنیای قبل تر برده و ما را در خود غرق می‌کنند. سینمای ایران و جهان پر است از گنجینه های ارزشمند و فوق العاده دوست داشتنی از فیلم های تاریخی . یکی از سایت‌هایی که به انتشار و اشتراک گذاری فیلم های تاریخی می‌پردازد سایت دانلود فیلم تاریخ ما است. این سایت یک گنجینه عظیم از فیلم‌های تاریخی فاخر و ارزشمند است. در این سایت دسته بندی‌های دقیق و کاملی وجود دارد. شما با ورود به این سایت می‌توانید بخش های زیر را مشاهده کنید:

- فیلم ها و مستندهای باستانی : این بخش حاوی تعداد زیادی از فیلم‌ها و مستندها به صورت زیر است:
 فیلم های ایران باستان
• فیلم های ساخته شده درباره هخامنشیان
 دانلود فیلم های روم باستان
 دانلود فیلم درباره مصر باستان
 دانلود فیلم درباره یونان باستان
- دانلود فیلم های فلسفی: در این دسته بندی شما با مجموعه عظیمی از فیلم های ارزشمند و قابل تامل فلسفی مواجه خواهید شد. بهترین فیلم های فلسفی را می‌توانید از سایت فیلم های تاریخ ما دانلود کنید.

- دانلود فیلم های مذهبی: در این دسته بندی شما بهترین فیلم‌های مذهبی ساخته شده را خواهید دید. بیشتر فیلم های این دسته بندی مربوط به فیلم های مسیحیت است.

شما همچنین می‌توانید فیلم‌های تاریخی را بر اساس کشور سازنده انتخاب کنید. به محض ورود به سایت شما با یک منو در سمت چپ سایت مواجه خواهید شد که فیلم‌ها را بر اساس کشور سازنده دسته بندی شده اند. مانند:
- فیلم تاریخی ساخت آمریکا
- دانلود فیلم های تاریخی ساخت انگلیس
- دانلود فیلم های تاریخی چین
- دانلود فیلم های تاریخی فرانسوی
- و ... .

هم چنین دسته بندی ژانر فیلم های تاریخی بر اساس اکشن ، تاریخی بر اساس واقعیت و جنایی نیز در این سایت وجود دارد.
شما می‌توانید برترین فیلم های تاریخی را از این سایت دانلود کنید مانند:
- فیلم ماتریکس 1 و 2 و 3
- فیلم پدرخوانده
- دانلود سریال یوسف پیامبر
- فیلم مردان آنجلس
- فیلم گلادیاتور
- دانلود فیلم یک شب با پادشاه ۲۰۰۶
- دانلود فیلم شاهزاده پارسی : ماسه های زمان
- دانلود فیلم اسکندر مقدونی
- و ... .

بهترین سایت دانلود فیلم تاریخ

نظرات بینندگان