arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۶۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از حواشی انتخابات سال 2016 ایالات متحده تا به روزرسانی «گلکسی A50»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

با گذشت دو سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 ایالات متحده، حواشی این انتخابات کماکان ادامه دارد. اخیرا و بر اساس پژوهش های یک روانشناس اهل سن دیه گو، دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده مدعی شده که گوگل حداقل 2.6 میلیون رای به نفع هیلاری کلینتون جمع آوری کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی گزارش ها فیس بوک و توییتر به عنوان دو شبکه اجتماعی محبوب سعی کرده اند اکانت های منتسب به دولت چین را که اعتراضات هنگ کنگی ها را تحت الشعاع قرار داده بود از دسترس خارج کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از اینکه سامسونگ مجبور شد گوشی گلکسی فولد یا گوشی تاشو خود را برای مدتی نامعلوم از چرخه ورود به بازار خارج کند، هواوی تصمیم گرفت گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس خبرهای تایید نشده گوشی های هواوی میت 30 و میت 30 پرو یک شارژ بی سیم اسپورت 25 واتی دریافت کرده اند، این سریعترین سرعت ممکن برای گوشی های هواوی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی A50  سامسونگ به روزرسانی شد. این به روزرسانی باعث می شود الگوریتم شارژ باتری این محصول بهبود یافته و به عبارتی متحول شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان