arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

ناصر احمدی، گوینده خبر و دوبلور پیشکسوت درگذشت

ناصر احمدی (متولد ۱۳۲۳) دوبلور و گوینده رادیو بود و از سال ۱۳۴۴ وارد حرفه دوبله شده و پس از آن وارد رادیو شد. از آثار شاخص او می‌توان به «گربه روی شیروانی داغ» (جک کارسون) ٬ «مظنونین همیشگی» (پیتر پوستلویت) و «ارباب حلقه ها» (گیملی) اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ناصر احمدی گوینده خبر و دوبلور پیشکسوت، بامداد امروز (پنجشنبه ۳۱ مرداد) درگذشت.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر احمدی (متولد ۱۳۲۳) در شهر دامغان، دوبلور و گوینده رادیو بود. وی از سال ۱۳۴۴ وارد حرفه دوبله شده و پس از آن وارد رادیو شد. از آثار شاخص او می‌توان به «گربه روی شیروانی داغ» (جک کارسون) ٬ «مظنونین همیشگی» (پیتر پوستلویت) و «ارباب حلقه ها» (گیملی) اشاره کرد.

ناصر احمدی عنوان کرده است که با دعوت محمود قنبری و کمک منوچهر نوذری وارد حرفه دوبله شده است. وی همچنین در مورد حضورش در رادیو گفته بود: «یادم می‌آید اولین بار که اسمم را در رادیو نوشتم، پرسشنامه‌ای به دستم دادند که محتوای سوالاتش این بود که دوست دارم چند ساعت در رادیو باشم و چقدر دستمزد بگیرم؟ من در جواب این سوال نوشتم ۲۴ساعت کار می‌کنم، آن هم به‌طور مجانی.»

او همچنین در گفت‌وگویی درباره راز ماندگاری‌اش در عرصه گویندگی گفته بود: « فقط علاقه باعث ماندگاری‌ام شد. به نظرم اگر این کار نباشد، انگار من هم نیستم.»

نظرات بینندگان