arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی ارزان قیمت و 5G نوکیا تا گوشی تاشو جدید سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

در اوایل ماه جاری سامسونگ به روزرسانی اندروید پای را برای گلکسی J3 2017 به بازار عرضه کرد  و اکنون این شرکت شروع به ارائه آخرین نسخه اندروید برای تبلت های گلکسی تبS3  و گلکسی تبA 2017 کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گزارشها حکایت از آن دارند که گوگل به زودی نام و نماد اندروید Q را تغییر خواهد داد. این موضوع با هدف ایجاد تغییراتی بصری برای کاربران انجام می شود.  مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هر چه به رویداد 10 سپتامبر اپل نزدیک تر می شویم، شایعات درباره این رویداد نیز پررنگ تر می شوند. برای مثال اخیرا شایعاتی درباره آیفون های نسل بعدی منتشر شده که نشان می دهد قرار است شاهد بهبود Face ID باشیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در حالی که  برندهای سامسونگ و هواوی به شدت در تلاشند که هر چه سریعتر گوشی های 5G خود را روانه بازار کنند، نوکیا نیز در تلاش است یک گوشی های ارزان قیمت 5G را روانه بازار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد سامسونگ در حوزه گوشی های تاشو به گلکسی فولد بسنده نکرده و تصاویر یک ثبت اختراع جدید سامسونگ نشان می دهد که تلفن تاشو به صورت عمودی در راه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل تصمیم دارد تا پایان سال در مورد استفاده از پنل های BOE OLED برای آیفون های 2020 تصمیم بگیرد. اگر این تصمیم مثبت باشد بنابراین شاهد همکاری اپل با چین علی رغم تحریم های تجاری خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان