arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۸

اضافه شدن چند بازیگر چهره به فصل ششم پایتخت

محسن تنابنده از اضافه شدن چند بازیگر جدید به فصل ششم پایتخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جیرانی در برنامه ای اینترنتی  به گفت وگو با محسن تنابنده، نویسنده و کارگردان فیلم «قسم» پرداخته است.

محسن تنابنده در بخشی از این گفت‌وگو به توضیحاتی در رابطه با پایتخت ۶ پرداخت گفت: در پایتخت واقعا هیچ‌کس خشایار الوند نمی‌شود. چرا که او با همه شرایطی که داشتیم و به نوعی بارها داستان را عوض می‌کردیم، حاضر می‌شد بازنویسی کند.

وی ادامه داد: به شخصه تا روز پلان گرفتن بارها همه چیز را به هم می‌ریزم و او با این اخلاق من کنار آمده بود. هیچ‌کس به این کیفیت نمی‌توانست کار را دربیاورد. آدم‌های سریال خیلی برایش وضوح داشتند و کسی نمی‌تواند جای او را پر کند . الان دوست عزیزی به نام آرش عباسی که از نویسندگان خوب تئاتر بوده کنارمان است و به نوعی در حال پیدا کردن فازهای یکدیگر هستیم.

تنابنده در ادامه در رابطه با قصه پایتخت ۶ توضیح داد: به نوعی سریال پایتخت در هر سری خود تغییراتی داشت و در فضای جدیدی روایت شده است. یکی از منتقدان می‌گفت کارتان راحت است، اما اتفاقا این نقطه‌ای است که شاید شما زمین بخورید.

وی افزود: سری ششم پایتخت قصه محور بوده و تمام آدم‌ها برای خود قصه‌های مجزایی دارند که باز به هم ربط پیدا می‌کنند. در این فصل مهران احمدی به داستان برگشته و علیرضا خمسه که کاپیتان تیم و حرفه‌ای‌ترین بود، به دلیل ناتوانی ما که دیگر نتوانستیم او را تعریف کنیم، از ما جدا شده است.

تنابنده بیان کرد: یقینا بازیگران جدیدی به کار اضافه خواهند شد. به نوعی چند چهره به نام به سری ششم پایتخت اضافه می‌شوند.

نظرات بینندگان