arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی گوگل فوتوز تا مسدود شدن حساب های جعلی میانمار در فیس بوک

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

هواوی به طور رسمی تکذیب کرده است که تلفن هوشمندی را با سیستم عامل Harmony در ماه های آینده به بازار عرضه کند. وینسنت یانگ از مدیران ارشد این برند چینی در یک رویداد رسانه ای در نیویورک صحبت کرد و گفت این سازنده چینی برنامه ای برای راه اندازی گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل Harmony در سال جاری ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوگل فوتوز در یک به روزرسانی جالب به کاربران این امکان را می دهد متنهایی را که در عکس گرفته اند جستجو کنند. این امکان جدید از سوی گوگل در توییتر اعلام شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت ها است که روابط بین انسان و ربات از جمله موارد مورد مناقشه محسوب می شود. اما شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که در صوتی که به ربات ها حمله کنند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید بسیاری از افراد مطلع نباشند که می توانند برخی از استوریهای اینستاگرام را که در آن تگ شده اند دوباره ارسال کنند. این یک امکان نسبتا جدید و بسیار کاربردی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل، گوگل و موزیلا مانع از فعالیت نرم افزار دولت قزاقستان روی برنامه های خود می شوند. این خبر پس از آن منتشر می شود که مشخص شده دولت قراقستان در صدد رصد فعالیت های آنلاین شهروندان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فیس بوک برای بار چهارم تعداد زیادی از حساب های جعلی در میانمار را مسدود کرد. به نظر می رسد هدف از این کار کاهش آسیب به مردمی است که تحت تاثیر حساب های جعلی قرار می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان