arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۰۹ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۸

مسی دیدار برابر رئال بتیس را هم از دست داد

مهاجم بارسلونا غایب بزرگ تیمش در دیدار برابر رئال بتیس خواهد بود و برای دومین هفته پیاپی نمی‌تواند تیمش را در لالیگا همراهی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا، به نقل از آس، لیونل مسی در هفته دوم لالیگا هم حضور نخواهد داشت. مهاجم بارسلونا که در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو به میدان نرفت و در خانه‌اش شاهد شکست تیمش بود، اکنون باید بازی فردا شب مقابل رئال بتیس را از جایگاه ها تماشا کند. ستاره آرژانتینی در تمرینات پیش‌فصل آسیب دید و نتوانست در آخرین اردوی بارسلونا حضور داشته باشد. این غیبت اکنون به هفته دوم لالیگا رسیده است. این اتفاق در حالی رخ داد که مسی روز جمعه به همراه دیگر بازیکنان تمرین کرد اما امروز در میان گروه قرار نداشت و به تنهایی تمرین کرد.

ارنستو والورده پیش از این اعلام کرده بود در رابطه با مسی ریسک نخواهد کرد. بر این اساس، سرمربی اسپانیایی رهبری خط حمله را به آنتوان گریزمان خواهد سپرد و به نظر می‌رسد رافینیا هم مهاجم فرانسوی را همراهی کند.

نکته قابل توجه فهرست ۱۸ نفره بارسا برای دیدار فردا، غیبت کارلس آلنیا است. او که در هفته نخست در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت، با جریمه والورده روبرو شد و مجبور است بازی را از جایگاه تماشا کند. به دلیل نبود لوییس سوارس و عثمان دمبله (هر دو بازیکن مصدوم هستند) سرمربی اسپانیایی مجبور شد بازیکنان بیشتری را از تیم پایه فرا بخواند.

فهرست ۱۸ نفره بارسلونا برای بازی فردا شب به شرح زیر است:

تراشتگن، پنیا، سمدو، اومتیتی، لانگله، پیکه، آلبا، جونیور، دی یانگ، بوسکتس، راکیتیچ، سرخی روبرتو، آرتور، ویدال، گریزمان، رافینیا، پرس و آنسو فاتی

دیدار بارسلونا و رئال بتیس ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه نوکمپ برگزار میشود.

نظرات بینندگان