arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۰ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۸

کارت بازی 4 استقلالی هنوز صادر نشده است/دردسر استراماچونی برای بازی با فولاد

باشگاه استقلال برای استفاده از 4 بازیکن جدید خود حتما باید بدهی‌ خود به کمیته تعیین وضعیت را پرداخت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش فارس، فدراسیون فوتبال مدت‌ها است به باشگاه‌ها اولتیماتوم داده که بدهی‌های قدیمی خود را به بازیکنان و مربیان مختلف پرداخت کنند تا به این شکل باشگاه‌ها به سمت و سویی بروند که تا چند سال دیگر هیچ بدهی به بازیکنان قبلی خود نداشته باشند.

در این بین باشگاه استقلال هم یکی از باشگاه‌های بدهکار است که تا چند روز دیگر(9 شهریور) فرصت دارد بدهی‌هایش را به بازیکنان قدمی‌اش پرداخت کند. نفراتی مثل پژمان نوری، حنیف عمران‌زاده، مجید صالح، امیر قلعه‌نویی و ... از باشگاه استقلال طلبکار هستند و پرونده آنها در کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باز است.

مسئولان باشگاه استقلال برای اینکه بتوانند از بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، محمد بلبلی، میلیچ و میلاد باقری استفاده کند حتما باید بدهی‌های خود را تسویه کند در غیر این صورت کارت بازی این 4 بازیکن که تا امروز هم صادر نشده برای بازی آینده این تیم صادر نخواهد شد.

هر 4 بازیکن در دیدار گذشته استقلال مقابل ماشین‌سازی غایب بودند که البته یزدانی به دلیل محرومیت نمی‌توانست برای آبی پوشان به میدان برود اما 3 نفر باقی مانده هم کارت بازی نداشتند. این بازیکنان البته در هیات فوتبال تهران فرم احراز هویت را پر کرده‌اند اما در صورتی که باشگاه بدهی‌اش را باکمیته تعیین وضعیت تسویه نکند حق همراهی تیمشان در بازی آینده را هم ندارند.

استقلال در خط دفاع به دلیل اخراج محمد دانشگر در دقیقه آخر بازی با ماشین‌سازی تنها شاهین طاهرخانی را در این پست دارد و در صورتی که سیاوش یزدانی و میلاد باقری به بازی با فولاد نرسند این تیم دچار مشکل خواهد شد.

این در حالی است که استقلالی ها در بازی گذشته از تمامی نفرات فصل گذشته استفاده کردند و علی دشتی، دیاباته به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند. مسئولان باشگاه استقلالپیش از این کارت بازی نفراتی مثل دیاباته، دشتی، رضاوند و .... را از سازمان لیگ دریافت کرده بودند اما صدور کارت 4 بازیکن دیگر فعلا در هاله‌ای از ابهام است.

نظرات بینندگان