arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

شوک به پاری‌سن ژرمن!

آسیب دیدگی دو مهاجم پاری سن ژرمن جدی است و آنها نزدیک به یک ماه نمی توانند تیم را همراهی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، دیدار برابر تولوز برای پاری سن ژرمن هر چند که با پیروزی بزرگ این تیم همراه شد اما گران و تلخ به پایان رسید.
در این دیدار پاری سن ژرمن سه بازیکنی کلیدی خود را به خاطر مصدومیت از دست داد. کیلیان امباپه، ادینسون کاوانی و عبدو دیالو سه بازیکن اصلی پاری سن ژرمن که در ترکیب اصلی بودند مصدوم شدند و نتوانستند به بازی ادامه دهند.
باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که آسیب دیدگی امباپه و کاوانی جدی است تا جاییکه هر دو بازیکن از ناحیه عضله زانو مصدوم شده اند و برای بازگشت به میادین به سه تا چهار هفته استراحت نیاز دارند.
به این ترتیب هم کاوانی و هم امباپه دیدارهای بعدی پاری سن ژرمن برابر متز، استراسبورگ و لیون و شاید هم رن را در لیگ فرانسه از دست خواهند داد.
با آسیب دیدگی این دو بازیکن بحران در خط حمله پاری سن ژرمن به وجود آمده است آن هم در شرایطی که نیمار هنوز اجازه بازی کردن پیدا نکرده است و خبرهای زیادی درباره جدایی او به گوش می رسد.
بسیار بعید به نظر می رسد که با این شرایط باشگاه پاری سن ژرمن اجازه جدایی را به نیمار بدهد و به احتمال خیلی زیاد او حداقل در فصل پیش رو تیم را ترک نکند و شاید در فصل نقل و انتقالات زمستانی جدا شود.

نظرات بینندگان