arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۸

نرخ ارز در بازار امروز ۵ شهریور ۹۸ / قیمت دلار در صرافی بانکی و بازار آزاد، ۱۱ هزار تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۲ تومان و قیمت پوند ۱۳ هزار و ۵۱۴ تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۲ تومان و قیمت پوند ۱۳ هزار و ۵۱۴ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز‌های قبل کاهش داشته است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۱۱ هزار تومان کاهش یافت. صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۰۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز قبل ۱۱ هزار تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان است.

در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۲ تومان و پوند انگلیس ۱۳ هزار و ۵۱۴ تومان تعیین شده که نسبت به روز قبل کاهش یافته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۶۸۲ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۸۶۰ تومان و ۴ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۴۵ تومان و ۸ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۶ تومان و ۸ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار  تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 500 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 12 تومان

قیمت پوند

13 هزار و 514 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 456 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

10 هزار و 682 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

11 هزار و 860 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

13 هزار و 45 تومان

 

نظرات بینندگان