arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۸۹

تقدیر کفاشیان از کارشناس VOA و BBC

حضور یکی از کارشناسان داوری فوتبال در گردهمایی روز پنجشنبه داوران دیروز و امروز فوتبال ایران حاشیه ساز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
افکار: حضور یکی از کارشناسان داوری فوتبال در گردهمایی روز پنجشنبه داوران دیروز و امروز فوتبال ایران حاشیه ساز شد.

اولین اجلاس داوران با ریاست حسین عسگری روز پنج شنبه در آکادمی فوتبال برگزار شد و طی آن جمعی از افراد که به انتخاب سرپرست جدید کمیته داوران در این همایش شرکت کرده بودند، توسط رئیس فدراسیون فوتبال مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند.

یکی از این حضار که اتفاقا با کراوات در این مراسم شرکت کرده بود کارشناس VOA و BBC بود و بخش نامه های دولت مبنی بر عدم مصاحبه با این دو شبکه بیگانه را زیر پا گذاشته بود به دعوت سرپرست کمیته داوران روی سن آمد و توسط کفاشیان و سایر اعضا مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.


این تقدیر و تشکر علی کفاشیان از کارشناس برنامه های بیگانه شاید یکی دیگر از نقاط سیاه کارنامه کفاشیان در فدراسیون فوتبال باشد.

از سوی دیگر حضور مسعود عنایت، رئیس پیشین کمیته داوران در گردهمایی روز پنجشنبه داوران دیروز و امروز فوتبال ایران، این فرصت را به منتقدانش داد تا با وی تسویه حساب کنند.


عنایت که ظاهرا جزو مدعوین به جلسه داوران نبوده و تنها به خاطر مسعود مرادی در گردهمایی آنها شرکت کرده بود، پس از خروج کفاشیان و نبی از سالن آکادمی فوتبال درگیر بحثی با پیشکسوتان داوری می شود که طی چهار گذشته بارها پیرامون آن با داوران قدیمی در کش و قوس بوده است و آن چیزی نیست، جز فساد در داوری!


مسعود عنایت که چهار و نیم سال مسئولیت کمیته داوران فدراسیون فوتبال را برعهده داشت، چندی پیش از سمت خود کناره گیری کرد و حسین عسگری جایگزین وی شد.
نظرات بینندگان