arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
در نشست شورای هماهنگی همایش بیمه مطرح شد:

فرصت مطالعاتی برای اساتید دانشگاه و پژوهشگران فراهم می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پژوهشکده بیمه در مسیری گام برمی دارد که نتایج تحقیقات و دستاوردهای علمی آن به بهبود وضعیت صنعت بیمه کمک کند.

به گزارش انتخاب به نقل از بیمه مرکزی، دکتر حمید کردبچه - رییس پژوهشکده بیمه و دبیر همایش بیمه و توسعه - که در جمع اعضای شورای هماهنگی این همایش سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: در همایش "بیمه و توسعه" در سال جاری کوشیده ایم تا بخش علمی را از مباحث عمومی تفکیک کنیم تا مباحث تخصصی به صورت ویژه مطرح شود.

دبیر علمی همایش بیمه و توسعه با اعلام این مطلب که رییس کل بیمه مرکزی وعده داده که تا پایان این همایش در تمامی مراسم و پنل های تخصصی حضور پیدا کند از دکتر غلامرضا سلیمانی به عنوان یک مدیر توسعه گرا و پژوهش محور یاد کرد و افزود: حضور رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل از مرحله سیاستگذاری ها و تصمیم گیری های اولیه تا اجرا، نشانه بارز اهمیت موضوع پژوهش در صنعت بیمه است که این امر بار مسئولیت های پژوهشکده بیمه را سنگین تر می کند.
کردبچه اظهارداشت: عزم پژوهشکده برای تعامل با صنعت بیمه بسیار جدی است و اگر این تعامل نباشد محصولات پژوهشکده در قفسه کتابخانه ها حبس خواهد شد.

وی از ضرورت آسیب شناسی همایش سالانه بیمه و توسعه بر اساس نقطه نظرات و دیدگاه های صاحبنظران بیمه کشور خبر داد و گفت: برپایی همایش های علمی باید خروجی های مناسب و متناسبی داشته باشد و ما امیدواریم نتایج تحقیقات و پژوهش ها در درمان دردهای صنعت بیمه موثر باشد.

وی حضور دانشگاهیان و پژوهشگران اقتصادی در این همایش را زمینه ساز تعامل بیشتر حوزه های بیمه و دانشگاه ارزیابی کرد و گفت: آشنایی فعالان حوزه مدیریت دانش و بدنه تحقیقاتی کشور با صنعت بیمه یک اتفاق ارزشمند است که باید این جریان را تقویت کنیم.

وی در پایان تعاملات منطقه ای و جهانی صنعت بیمه کشور را راهکار اصلی توسعه صنعت بیمه عنوان کرد و نسبت به ضرورت استفاده از تجارب تمامی اندیشمندان علم اقتصاد در عرصه بیمه تاکید کرد.

گفتنی است نشست شورای علمی همایش بیمه و توسعه به میزبانی شرکت سهامی بیمه ایران برگزار شد و در پایان این نشست تنی چند از مدیران عامل و مسئولان صنعت بیمه نیز به طرح دیدگاه های خود پرداختند.

نظرات بینندگان