arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۳ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

زلاتان: اگر منچستریونایتد به من نیاز دارد، من اینجا هستم!

مهاجم سوئدی اعلام کرد اگر منچستریونایتد به او لازم دارد می‌تواند برای این تیم بازی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، زلاتان ایبراهیموویچ ۳۷ ساله توانست در داربی "ال ترافیکو" که با تساوی ۳ بر ۳ دو تیم گالکسی و اف‌سی لس آنجلس به پایان رسید دبل کند. مهاجم سوئدی در این فصل برای تیمش ۲۲ گل به ثمر رسانده است. او در سه بازی اخیر شش بار گلزنی کرد. ایبراهیموویچ به همین خاطر معتقد است که هنوز هم می‌تواند در لیگ برتر انگلیس بازی کند. او در این رابطه اظهار کرد: می‌توانم در لیگ برتر بازی کنم، اگر منچستریونایتد به من نیاز داشته باشد، من این جا هستم. با این حال اکنون بازیکن گالکسی هستم و به همین خاطر متاسفم!

مهاجم سوئدی افزود: من کارم را در اروپا انجام دادم و از این دوران لذت بردم. ۳۳ عنوان در این قاره به دست آوردم. به آمریکا رفتم و خوشبختانه در آنجا هم عناوینی به دست آوردم. سپس باید دید در کجا ماجراجویی‌ام به پایان می‌رسد.

ایبراهیموویچ دو فصل برای یونایتد بازی کرد (۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸) و در ۵۳ بازی ۲۹ گل به ثمر رساند. او در این تیم با مشکلات جسمانی روبرو شد و سپس در مارس ۲۰۱۸ با گالاکسی قرارداد امضا کرد.

یونایتد در آخرین بازی‌اش در لیگ برتر ۲ بر یک مغلوب کریستال پالاس شد. مهاجم سوئدی درباره این شکست گفت: این دیدار را تماشا کردم و به نظرم یونایتد بدشانس بود. اگر آنها پنالتی را تبدیل به گل می‌کردند شرایط بازی متفاوت می‌شد اما در انگلیس بازی تا سوت پایان هنوز تمام نشده است.

بازیکن ۳۷ ساله در پایان اظهار کرد: هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، به خصوص در آخرین دقیقه که همه چیز به اوج می‌رسد.

نظرات بینندگان