arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۲۱ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

احمدزاده بازهم با پرسپولیس تمرین نکرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد که مهم ترین اتفاق تمرین قرمزپوشان حضور «محمد حسین انصاری فر» مدیرعامل جدید این تیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمدزاده بازهم با پرسپولیس تمرین نکردتمرین پرسپولیس راس ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد.

محمد حسن انصاری فرد که به تازگی به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب شده است با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی نظاره گر تمرین قرمزپوشان بود. او دقایق یبا مربیان و بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداخت.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت های «کالدرون» آغاز شد. او برنامه های تمرینی را برای شاگردانش شرح داد.

بازیکنان در دو گروه به فوتبال هدفمند روی آوردند و پس از دقایقی، همین تمرین در سه گروه انجام شد.

در مرحله بعدی تمرین، قرمزپوشان بار دیگر به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه در نیمی از زمین به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند و گروه دوم در نصف دیگر زمین با ارسال از جناحین به سمت دروازه شوتزنی کردند.

فرشاد احمدزاده بود در تمرین امروز پرسپولیس غایب بود.

 غیبت این بازیکن در تمرین دو روز اخیر پرسپولیس حواشی زیادی را برای او به وجود آورد. مهم ترین مساله ای که از روز گذشته در خصوص این بازیکن مطرح شد احتمال جدایی او از پرسپولیس است و گفته می شود کالدرون روی این بازیکن نظر مثبتی ندارد.

این بازیکن امروز در مصاحبه با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: مصدوم هستم. این موضوع را می‌توانید از پزشک تیم و کادر پزشکی هم سوال کنید. تمرین نکردنم با هماهنگی کادر پزشکی و کادر فنی بود و هیچ دلیل دیگری نداشت.

بخش آخر تمرین پرسپولیس به فوتبال اختصاص داشت.

گفتنی است؛ آخرین جلسه تمرینی قرمزپوشان پیش از سفر به تبریز و دیدار برابر تراکتورسازی، صبح فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان