arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۸

ساخت تصفیه خانه ششم آب تهران در حال رسیدن به نقطه پایانی

باتوجه به اهمیت تأمین آب آشامیدنی در مقابل توسعه روز افزون شهر تهران و گسترش فضاهای مسکونی، تجاری و اداری در آن؛ طراحی و ساخت تصفیه خانه ششم آب تهران در زمینی به وسعت 20 هکتار در شمال غربی تهران توسط شرکت سابیر در حال اجراست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ساخت تصفیه خانه ششم آب تهران در حال رسیدن به نقطه پایانیباتوجه به اهمیت تأمین آب آشامیدنی در مقابل توسعه روز افزون شهر تهران و گسترش فضاهای مسکونی، تجاری و اداری در آن؛ طراحی و ساخت تصفیه خانه ششم آب تهران در زمینی به وسعت 20 هکتار در شمال غربی تهران توسط شرکت سابیر در حال اجراست.

به گزارش انتخاب، فاز اول آن در زمینی به مساحت 10 هکتار در حال احداث می باشد.
این تصفیه خانه با ظرفیت 5/7 مترمکعب بر ثانیه بعنوان بزرگترین تصفیه خانه آب شرب در خاورمیانه بوده که شرکت سابیر با توجه به تجربه و توانمندیهای لازم برای اجرای یک چنین طرحی بعنوان پیمانکار طرح و ساخت شامل بازنگری مطالعات پایه، طراحی تفضیلی، ساخت و تهیه تجهیزات و انجام کارهای ساختمانی در حال ساخت این پروژه معظم می باشد.

این طرح با 96000 مترمکعب بتن ریزی، 11000 تن آرماتوربندی و 960000 مترمکعب عملیات خاکی در پایان سال 1398 به بهره برداری خواهد رسید که غرب تهران بویژه مناطق 5، 21 و 22 شهرداری تهران و شهر جدید پرند از مواهب آن بهره مند خواهند شد.

 

نظرات بینندگان