arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۸

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه/ بار ترافیکی سنگین در محور شهریار

رئیس پلیس راه غرب استان تهران با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران به ساوه گفت: شاهد بار ترافیکی سنگین در محور تهران-شهریار و صفادشت هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-ساوه/ بار ترافیکی سنگین در محور شهریارسرهنگ قباد قیطاسی رئیس پلیس راه ویژه غرب استان تهران‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی غرب استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون در آزادراه تهران-ساوه محور شمال به جنوب ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه تهران-قم ترافیک روان و عادی برقرار است.

وی افزود: در محور تهران به شهریار و تهران به صفادشت شاهد ترافیک سنگین هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی غرب تهران نیز عبور و مرور وسایل نقلیه روان و عادی بوده و با مشکل خاصی مواجه نیستیم.

رئیس پلیس راه غرب استان تهران بیان داشت: هموطنان عزیز مدیریت زمان سفر را در هنگام آغاز و پایان مسافرت در اولویت قرار داده و به گونه ای بازگشت خود را زمان بندی کنند تا به ساعات پیک ترافیک برخورد نکنند.

قیطاسی با بیان اینکه ماموران پلیس راه ویژه غرب استان تهران با آمادگی صددرصدی و به صورت شبانه‌روزی در سطح محورها حاضر هستند، تصریح کرد: رانندگان از عجله و شتاب، سبقت، سرعت و انجام هرگونه حرکات مارپیچ و تخلفات حادثه ساز خودداری کنند و رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودردی جلویی را همواره در نظر داشته باشند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان