arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۶ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸

قرارگاه خاتم در کیش جزیره مصنوعی ۵۰۰ هزار مترمربعی می‌سازد

تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در زمینه لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی امضا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تفاهمنامه همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در زمینه لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی امضا شد.

به گزارش تسنیم، همزمان با هفته دولت و در نشست مشترک با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد، تفاهمنامه همکاری بین مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش و سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) امضا شد.

تکمیل مطالعات و اجرای پروژه عملیات لایروبی حوضچه شرقی بندرتجاری کیش و احداث جزیره مصنوعی به صورت طرح وساخت (EPC) که شامل طراحی و مهندسی ساخت این جزیره مصنوعی، ساخت دایک موقت، لایروبی، استحصال و تراکم دینامکی از جمله مفادی است که در تفاهنامه مذکور به امضا دو طرف رسید.

مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزادکیش با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه گفت: با توجه به این که کیش میزبان طرح‌های بزرگ و در سطح ملی است، کیفیت انجام طرح برای سازمان منطقه آزاد کیش حایز اهمیت است. بنابر این سازمان سعی دارد با بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های مطرح داخلی گام‌های اساسی را در زمینه رشد و توسعه کیش و عملی نمودن ماموریت‌های این سازمان بردارد.

وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه، سازمان منطقه آزاد کیش صاحب جزیره مصنوعی به ابعاد ۵۰۰ هزار متر مربع می‌شود که برای آن کاربری‌های تفریحی ومسکونی در نظرگرفته شده است.

نظرات بینندگان