arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۸

باهنر: نقدهایی به شورای وحدت وجود دارد /عده‌ای برای اینکه رأی بیاورند بر موج نارضایتی می‌دمند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صددرصدی است، گفت: تجربه دو دوره گذشته انتخابات نشان داده که به وحدت می‌رسیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صددرصدی است، گفت: تجربه دو دوره گذشته انتخابات نشان داده که به وحدت می‌رسیم.

محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری که صبح امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و ماه محرم، گفت: انقلاب ما یکی از ثمرات عاشوراست و خداوند توفیق دهد که این انقلاب همچنان به‌عنوان اسوه بی بدیل در مقاومت در برابر ظالمان ایستادگی کند تا اینکه به صاحب اصلی‌اش حضرت مهدی(عج) برسد.

وی با اشاره به شهادت رجایی و باهنر و دستجردی و سایر شهدای شهریور ماه، افزود: شهیدان رجایی و باهنر در انقلاب اسوه هایی بودند؛ با آنکه دوران خدمتشان کوتاه بود ولی آثار به یاد ماندنی برجا گذاشت. آنها مردمی زندگی کرده و خدمتگزاری را بزرگترین افتخاره خود می‌دانستند.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

* از شهید رجایی بارها نقل شده که بعد از انتخاب شدن به ریاست جمهوری، ‌گفت بزرگترین دغدغه ام این است که در پیشگاه خداوند باید جواب یازده میلیون نفر که به من رای دادند را بدهم. وقتی شهید باهنر در کابینه رجایی در زمان نخست وزیری بود، بعد از اخذ رای اعتماد در پاسخ به این سوال که چه حسی دارید، گفت من قبل از انتخاب شدن، ۴ فرزند داشتم و الان احساس می‌کنم ۱۱ میلیون فرزند دارم و من باید پاسخگوی مطالبات اولیا دانش آموزان و دانشجویان آموزان باشم.

*{ با اشاره به مسائل امروز کشور و هفته دولت}: دولت تلاش می‌کند فعالیت‌هایی که انجام داده را به مردم گزارش دهد و ملاقات دولت با مقام معظم رهبری امسال قبل از هفته دولت انجام شد. چون دولت در میدان اجرا است، باید نهادها کمک کنند و دولت نیز باید تحمل خود را در برابر انتقادات بالا ببرد.

* مقام معظم رهبری گفتند درست است دوسال تا پایان دولت باقیمانده ولی این فرصت مغتنمی است که باید کار بشود؛ مخصوصا درباره مسئله اقتصاد و فرهنگ تاکید کردند که کارها باید انجام شود و فکر نکنید که چون دو سال پایانی دولت است نمی‌شود کاری کرد.

*{درباره سامانه بومی باور ۳۷۳}: سامانه زمین به هوا با نام باور ۳۷۳ از برگ‌های برنده‌ای بود که نظام جمهوری اسلامی ایران توانست بر زمین بزند. چشم حسود بترکد و چشم دشمن کور بشود و این از برگ‌هایی است که حالا حالاها وجود دارد. اینکه سینه پاسداران به آیه مبارکه «واعدوا لهم ماستطعتم من قوه» مزین است برای این است که دشمن را بترسانید. این رفتارهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌دهد مصداق این آیه مبارکه است. از رفتار و گفتار و افکار دشمنان معلوم است که تحت تاثیر این هستند؛ ما می‌گوییم جنگ‌طلب نیستیم ولی دستی که به تجاوز سمت ایران دراز شود را قطع خواهیم کرد.

* {درباره جلسات شورای وحدت و اینکه برخی‌ می‌گویند شما در جلسات این شورا شرکت نمی‌کنید}: در غیبت سه حزب فراگیر قدرتمند در کشور معمولا این مشکلات را داریم، هر دوره‌ای که به انتخابات نزدیک می‌شویم، باید ظرفیت را بر وحدت درون تشکیلاتی بگذاریم، هر دوره‌ای هم یک نام دارد ولی ماهیت آن همان است و این دوره هم این شورا راه افتاده است. وقتی حزب قدرتمند نداشته باشیم ممکن است جناح‌ها اختلاف داشته باشند، اما باید این را کاهش دهند و به وحدت برسند، شورای ائتلاف اصولگرایان کلید خورده و چشم‌انداز ما وحدت صددرصدی است.

*بنده در آن جلسه هستم و شرکت می‌کنم، البته طبیعی است که نقدهایی هم وجود دارد، باید تلاش کنیم این جریان یک جریان فراگیر اصولگرایی باشد، تجربه دو دوره گذشته نشان داده که به وحدت می‌رسیم و کار پیش می‌رود و زمینه خوبی خواهد داشت.

* باید دست به دست هم دهیم تا صحنه انتخابات به امید و شادابی تبدیل شود، حس می‌کنیم عده‌ای برای اینکه رأی بیاورند بر موج نارضایتی می‌دمند و ضعف‌ها را بزرگنمایی می‌کنند تا بتوانند رأی بیاورند.

نظرات بینندگان