arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸

شرکت روبن ۳۵ ساله در کمپین مبارزه با سرطان

مهاحم هلندی پیشین بایرن مونیخ در یک کمپین مبارزه با سرطان شرکت و ۲۱۰ هزار یورو برای کمک به مرکز پیشگیری و درمان سرطان کمک کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایسنا و به نقل از NPO، آربن روبن در سن ۳۵ سالگی با وجود آن که چند پیشنهاد خوب داشت، تصمیم گرفت که از دنیای فوتبال خداحافظی کند. روبن ۳۵ ساله در یک رقابت قایقرانی که برای کمک به بیماران سرطانی تدارک دیده شده بود شرکت کرد و توانست مسیر ۸ کیلومتری را در زمان ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه پارو بزند و ماحصل این فعالیت او، جمع آوری ۲۱۰ هزار یورو بود که به سازمان UMCG مربوط به بیماران سرطانی اهدا شد.

او ۸ قهرمانی در بوندسلیگا و ۵ قهرمانی در جام حذفی آلمان با بایرن به دست آورد و البته یک عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم در کارنامه دارد. روبن با تیم ملی فوتبال هلند هم سابقه نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۰ را در کارنامه دارد و ۹۶ بار پیراهن لاله‌های نارنجی را بر تن کرد. او هم‌چنین سابقه بازی کردن در چلسی و رئال مادرید را هم در کارنامه دارد.

روبن زمانی که در آیندهوون بود درگیر بیماری سرطان شده بود ولی توانست سربلند از مبارزه با این بیماری بیرون بیاید و به طور کامل سلامت خود را به دست آورد.

نظرات بینندگان