arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۰ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
میل آنلاین:

طوفان شدید دوریان به سمت «دیزنی لند» در حرکت است

طوفان دوریان که یکی از سنگین ترین طوفان های آمریکا محسوب می شود به سمت شمال ایالات متحده و فلوریدا در حرکت است. طوفانی مخرب که تا کنون خساراتی قابل توجه به بار اورده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طوفان دوریان که یکی از سنگین ترین طوفان های آمریکا محسوب می شود به سمت شمال ایالات متحده و فلوریدا در حرکت است. طوفانی مخرب که تا کنون خساراتی قابل توجه به بار اورده است.

به گزارش سرویس خواندنی های انتخاب به نقل از میل آنلاین، پیش بینی می شود طوفان مذکور با وزش باد با سرعت 185 مایل در ساعت  به سمت فلوریدا حرکت کند.به همین دلیل نیز دیزنی توصیه کرده است که در صورت اعلام هشدار طوفان توسط مرکز ملی طوفان در منطقه اورلاندو گردشگران بلیت های خود را که از قبل رزرو کرده بودند معلق کرده و زمانی جدید را برای حضور در دیزنی لند انتخاب کنند.

پیش بینی های هواشناسی می گویند طوفان در نزدیکی ساحل فلوریدا حرکت خواهد کرد و تا حد زیادی در دریا خواهد ماند. اما فلوریدا ، جورجیا و کارولینا هنوز هم می توانند آسیب قابل توجهی متحمل شوند. پیش از این به ساکنان بخش هایی از کارولینای جنوبی دستور داده شده بود که به دلیل تامین امنیت شخصی ، منطقه را ترک کنند.

ساكناني كه به پناهگاه های امن می روند، بايد پتو ، بالش و مواد غذايي مخصوص خود را بياورند. اما ماجرا تا حدی مهم شده که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهورایالات متحده  امریکا که همواره مسئله تغییرات آب و هوایی و پیامد‌های پرخطر آن را بی‌اهمیت دانسته است، اظهارات هشدار دهنده ای در مورد طوفان دوریان بیان کرد.دونالد ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: علاوه بر فلوریدا ، کارولینای جنوبی ، کارولینای شمالی ، جورجیا و آلاباما هم به احتمال زیاد بسیار شدید تر از آنچه پیش بینی شده است، در معرض طوفان قرار خواهند گرفت. به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین طوفان ها را شاهدیم. این طوفان اکنون به طوفان درجه پنج تبدیل شده است. مراقب باشید.

نظرات بینندگان