arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۳ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۸

حمله توییتری مدیرعامل تسلا به خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شد

 ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا که سابقه پیام های توییتری بی پروای متعددی را دارد اکنون با ارسال یک پیام توییتری درباره خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ایلان ماسک؛ مدیرعامل تسلا که سابقه پیام های توییتری بی پروای متعددی را دارد اکنون با ارسال یک پیام توییتری درباره خودرو الکتریکی پورشه حاشیه ساز شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ایلان ماسک عادت دارد پیام هایی توییتری منتشر کند که حاشیه ساز است. این پیام ها یکبار منجر به جریمه ای سنگین از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه او شد اما به نظر می رسد او درس عبرت نگرفته است.

روز گذشته ایلان ماسک در مورد اتومبیل ورزشی برقی "تایکان توربو" پورشه توئیت كرد و ظاهراً به اسم این وسیله نقلیه توهین کرد و آن را مسخره در نظر گرفت. سایر کاربران توییتر به سرعت خاطرنشان کردند که مدیر عامل شرکت تسلا سابقه طولانی در توهین به رقبا و استفاده از کلمات بی محتوا را دارد و به عبارتی حق ندارد به دیگران توهین کند.

یک نفر در توییتر خطاب به او گفت: "هی ایلان، این کلمه" توربو "به معنای آنچه شما فکر می کنید انجام می شود نیست.به  طور سنتی ، توربو به "توربوشارژ" موتور خودرو با وارد کردن هوای بیشتر به موتور ، اجازه می دهد تا سوخت بیشتری بخورد و بنابراین قدرتمندتر شود."

جالب است بدانید که بسیاری از کاربران نیز توییت پرحاشیه سال گذشته ایلان ماسک که به تامین بودجه این شرکت مرتبط بود و باعث شد سازمان بورس فدرال با وی درگیر شود را به وی یاداوری کرده و گفتند بهتر است به جای حمله به دیگر برندها روی توییت های خود تمرکز کند.

نظرات بینندگان