arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۰

اشپیگل:همكاری موساد و منافقین در ترور ديروز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ایرنا نوشت: هفته نامه اشپیگل آلمان به نقل از یك فرد مطلع در امور امنیتی اسرائیل، نوشت كه ترور یك استاد دانشگاه ایران در روز چهارشنبه، با همكاری موساد و گروه موسوم به مجاهدین (منافقین) انجام شده است.

اشپیگل روز پنجشنبه در یك مطلب تحلیلی از سایت شخصی فردی به نام 'ریچارد سیلور اشتاین' كه وی را یك منبع مورد اعتماد و مطلع معرفی كرده، نوشت: در حمله تروریستی روز چهارشنبه تهران، گروه مجاهدین (منافقین)، كه با همكاری مستقیم موساد برای این عملیات تروریستی مورد استفاده قرار گرفته اند، دست داشته اند .
به نوشته اشپیگل، ریچارد سیلوراشتاین، كه یك وبلاگ نویس مقیم آمریكا است، اطلاعات مهم و دست اولی درمورد امور امنیتی اسرائیل دارد .
این روزنامه در ادامه گزارش خود افزود: 'سیلوراشتاین در وبلاگ خود به نام 'تیكون اولام'، بطور مستمر افشاگری های مهمی در مورد اقدامات امنیتی اسراییل دارد، خبرهایی كه بطور معمول به خاطر سانسور نظامی در اسرائیل، هیچگاه در رسانه ها منتشر نمی شود.
' وی اولین نفری بود كه نام نامزدهای جدید برای احراز پست ریاست سرویس های اطلاعاتی داخلی در اسراییل را افشا كرده بود .
' در سایت شخصی سیلوراشتاین، به این موضوع اشاره شده كه منابع موثق اسرائیلی تایید كرده اند كه این قتل كار موساد و منافقین بوده، همانطوری كه پیشتر نیز در عملیات قبلی هم دست موساد در كار بوده است .
'مصطفی احمدی روشن' یكی از اساتید دانشگاه شریف، صبح دیروز (چهارشنبه) در اثر انفجار یك بمب مغناطیسی در خیابان شهید 'داود گل نبی' تهران به همراه 'رضا قشقایی' راننده خود به شهادت رسیدند.
احمدی روشن متولد سال 1358 هجری شمسی، در سال 1381 در رشته‌ی مهندسی شیمی از دانشگاه صنعتی شریف دانش آموخته شد و معاون بازرگانی سایت هسته ای نطنز بوده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
|
SWITZERLAND
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
11
باموسادکاری ندارم سازمانی است در خدمت اهداف صهیونیسم ولی منافقین،ایا کسی در این سازمان هست که ندونه بازیچه دست قدرت ها هستند،ننگ براین خائنین ،فکرنمیکنم که هیچ گروه یا دسته ای به اندازه این عده خوار وخفیف بوده باشند.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
9
اگه این منافقین آدم بودند که در کنار صدام ملعون جوانهای ایرانی یعنی به اصطلاح هموطنهای خودشون رو نمی کشتند. واقعا کثیف تر و بی غیرت تر از این منافقین سراغ ندارم. یک سری آدمکش پست فطرت که به هموطن های خوشون رحم نمی کنند.
نظرات بینندگان