arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۸

حماس: محور مقاومت قادر به سرنگونی پهپادهای اسرائیل است

نماینده جنبش حماس در لبنان روز سه شنبه با تاکید بر دستیابی مقاومت به سلاح پیشرفته برای سرنگونی پهپادهای اسرائیلی، تاکید کرد که مواضع امروز سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان، مواضع کل محور مقاومت است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حماس: محور مقاومت قادر به سرنگونی پهپادهای اسرائیل استاحمد عبدالهادی نماینده حماس در لبنان در مصاحبه با شبکه خبری المیادین گفت که مقاومت معادله جدیدی را علیه اشغالگران ترسیم کرده که بارزترین آن مقاومت در برابر نیروی هوایی رژیم صهیونیستی است.

سید حسن نصرالله روز سه شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت به مناسبت سوگواری عاشورای حسینی سخنرانی و تاکید کرد که نتیجه هر جنگی علیه محور مقاومت، پایان اسرائیل و حضور آمریکا در منطقه خواهد بود و همه منطقه را به آتش خواهد کشید.

عبدالهادی در ادامه به سرنگونی یک پهپاد اسرائیلی در روز سه شنبه به دست گردان های قسام شاخه نظامی حماس در جنوب غزه اشاره کرد و آن را را نشانه تحرک محور مقاومت در خطوط موازی با دشمن دانست.

وی افزود: محور مقاومت اکنون سلاح پیشرفته و ویژه ای در اختیار دارد که قادر به سرنگونی پهپادهای رژیم صهیونیستی است.

این مقام حماس با اشاره به سرنگونی پهپاد دیگر اسرائیل در حریم هوایی لبنان نیز گفت: حریم هوایی لبنان و حریم هوایی غزه دیگر مانند سابق عرصه ای برای جولان پهپادهای بیگانه نیست.

این در حالی است که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته (دوشنبه) موفق شده اند یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در جنوب شهرک رامیه سرنگون کنند.

وی گفت: دشمن باید بفهمد که مقاومت زمان و مکان مناسب را برای پاسخگویی انتخاب می کند.

عبدالهادی بازداشت یکی از اعضای ارشد حماس به دست مقامات سعودی نیز را امری عجیب و غیرقابل قبول خواند و گفت: حماس به دنبال آن است که اقدامات لازم را در این باره اتخاذ کند.

منابع خبری گزارش دادند که عربستان "محمد صالح الخضری" (ابوهانی) از اعضای ارشد حماس را دستگیر کرده است.

حماس با صدور بیانیه ای اعلام کرد: الخضری که از حدود سه دهه پیش در جده اقامت داشت، حدود پنج ماه پیش به دست مسوولان امنیتی سعودی دستگیر و روزانه زندان شده است.

نظرات بینندگان