arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۸

اطلاعاتی جدید از گوشی «گلکسی  M10s» سامسونگ منتشر شد / از نمایشگر آمولد تا شارژ سریع

گوشی گلکسی M10s یکی از گوشی های پر امید شرکت سامسونگ است که اخیرا تصاویری از آن منتشر شده است. بر اساس این تصاویر گوشی مذکور دارای صفحه نمایش آمولد  و شارژ سریع است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی گلکسی M10s یکی از گوشی های پر امید شرکت سامسونگ است که اخیرا تصاویری از آن منتشر شده است. بر اساس این تصاویر گوشی مذکور دارای صفحه نمایش آمولد  و شارژ سریع است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب گوشی گلکسی M10s سامسونگ در فهرست Android Enterprise ظاهر شده است و صفحه نمایش بزرگتر و حافظه بیشتری را نسبت به گلکسی M10 فعلی نشان می دهد. همچنین ، PDF که حاوی کتابچه راهنمای کاربران این گوشی است فاش شده که حاوی جزئیاتی از این گوشی است.

Galaxy M10s دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی با پنل آمولد است که از ال سی دی 6.22 اینچی برخوردار است. این تلفن همچنین در پشت ، یک خوانشگر اثر انگشت دارد. این گوشی نسبت به نسخه های پیشین دارای یک چیپست سریعتر یعنی Exynos 7885 Octa است که دارای دو هسته Cortex-A73 است ، به علاوه یک پردازنده گرافیکی مدرن تر Mali-G71 MP2 در مقایسه با تراشه 7870 در M10  دارد.

افزون بر ین ها دارای 3 گیگابایت حافظه رم و حافظه 32 گیگابایتی نسبت به 2/16 گیگابایت حافظه است. در این کتابچه راهنمای کاربر نشان داده شده است که گلکسی M10 سامسونگ دارای یک دوربین دوتایی در پشت با لنزهای گسترده و فوق العاده است. پیش بینی می شود این باتری دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت باشد و از شارژ سریع پشتیبانی کند. M10 دارای باتری 3400 میلی آمپر ساعتی است و از یک شارژر 5W بهره می برد.

ویژگی های اضافی این گوشی  شامل جک هدفون 3.5 میلی متری و رادیو FM است. اسلات کارت این گوشی نیز می تواند دو سیم کارت و یک میکرو اس دی داشته باشد ، بنابراین مجبورید فضای آن را گسترش دهید.

نظرات بینندگان