arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۱ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

ورود کاروانهاي پياده به مشهد الرضا (ع)

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ورود کاروانهای پیاده عزاداری به مبادی ورودی شهر مشهد علی رغم بارش برف وباران شدید همچنان ادامه دارد . بیش از 240 کاروان پیاده از استان های مازندران، گلستان و خراسان شمالی از محورهای شمالی ،یزد، خراسان جنوبی و شهرهای طبس و گناباد از مسیر شمال وجنوب از دیشب در حال ورود به مشهد مقدس هستند. هزاران زائر پیاده عاشق امام مهربانیها با وجود برودت هوا و ریزش برف وباران شدید در محورهای خراسان رضوی به حرکت خود ادامه می دهند .

به گزارش انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر، مسوول روابط عمومی جمعیت خدمتگزاران به زائرین پیاده حضرت امام رضا (ع) گفت : بیش از 70 ایستگاه صلواتی پذیرایی از زائران حضرت رضا (ع) در مبادی ورودی مشهد مستقر شده اند.

حسین رضایی با اشاره به 54 محل اسکان برای بیش از 30 هزار زائر پیاده افزود : هزاران جفت کفش، لباس راحتی و بسته های فرهنگی توسط مدیران و خیرین ایستگاههای صلواتی تهیه شده که بین زوار پیاده توزیع شود.

آمبولانس های اورژانس 115 با استقرار در میادین اصلی و مسیرهای هیئت های مذهبی و کاروان های پیاده از ساعت هفت تا 14 و16تا 22 به عزاداران خدمات ارائه می دهند. نیروهای پلیس راه ،راهنمایی ورانندگی ، جمعیت هلال احمر و سایر نهادهای خدماتی مشهد در مبادی های ورودی این شهر در حال خدمات رسانی به زائران پیاده حضرت رضا (ع) هستند .

این روزها مشهد سوگوار است، و هزاران شیفته اباعبدالله برای عرض تسلیت به ساحت قدسی امام رضا(ع) با پای پیاده روانه پایتخت معنوی ایران شده اند . پیش بینی می شود مشهد الرضا در روز اربعین حسینی میزبان 2 میلیون زائر باشد .
نظرات بینندگان