arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۸ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸

لایو خبر - ۲۲ شهریور ۹۸

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسدالله عسگراولادی درگذشت
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۴

اسدالله عسگراولادی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درگذشت.

اسدالله عسگراولادی چند روز قبل به علل عارضه مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری شده بود.

آیت الله مکارم: ازدواج در سن کمتر از 13 سال باطل است
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۳

آیت الله مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید در پاسخ به پرسشی درباره ازدواج در سن زیر ۱۳ سال تاکید کرد: در عصر و زمان ما عملا ثابت شده که این ازدواج ها به مصلحت دخترها و پسرها نیست و دارای مفاسدی است و با توجه به این که غبطه و مصلحت باید رعایت شود این گونه ازدواج ها باطل است و اعتباری ندارد.

منوشین: اعتبار 15 میلیارد دلاری فرانسه به ایران بدون موافقت آمریکا امکان‌پذیر نیست
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۲۳:۰۳

استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری آمریکا روز جمعه در کنفرانس خبری گفت که فرانسه بدون موافقت آمریکا قادر نخواهد بود به ایران خط اعتباری 15 میلیارد دلاری بدهد.

وی پیشتر و روز پنجشنبه نیز گفته بود که واشنگتن همچنان به سیاست فشار حداکثری علیه ایران پایبند بوده و تا کنون هیچگونه برنامه‌ای برای دیدار میان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران وجود ندارد.

نامه مطهری به رییس صداوسیما: در شبکه سه اتهام زدند، خواستار پاسخگویی‌ام
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۵۴

علی مطهری در نامه‌ای خطاب به علی عسکری، رئیس سازمان صدا و سیما نوشت: «با سلام، نظر به این که در برنامه زنده شبکه ۳ سیما در پنجشنبه شب، اینجانب را متهم به نشر اکاذیب درباره فوت مرحومه سحر خدایاری به قصد کسب رای کردند، مستدعی است طبق ماده واحده مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام ترتیبی اتخاذ کنید که اینجانب به مدت دو برابر زمانی که درباره این بنده به تصریح و به تلویح نشر اکاذیب کردند، در همان زمان از شبانه روز در شبکه ۳ سیما از خود دفاع کنم. امیدوارم این درخواست به سرنوشت درخواست مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بعد از مناظره کذایی انتخابات سال ۸۸ دچار نشود.»

ترامپ: ایران خواهان دیدار با ماست
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۱۱:۳۶

رئیس جمهوری آمریکا اندکی قبل از آنکه واشنگتن را به مقصد شهر بالتیمور ترک کند، گفت: "می توانم بگویم ایران خواهان دیدار با ما است." خبرگزاری فرانسه با اشاره به این مطلب که "ترامپ اخیرا به طور تلویحی از امکان کاهش مجازات ها علیه ایران به منظور فراهم آوردن زمینه دیدار با حسن روحانی همتای ایرانی خود سخن به میان آورده است" افزود: ترامپ تا کنون بارها آمادگی خود را برای دیدار با همتای ایرانی خود اعلام کرده اما تهران تا کنون به این اعلام آمادگی پاسخ مثبت نداده است.

ترامپ: پمپئو را جانشین بولتون نمی کنم
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۳

دونالد ترامپ اظهار کرد، قصد ندارد وزیر امور خارجه دولت خود را با حفظ سمت، به عنوان مشاور امنیت ملی معرفی کند.  رییس‌جمهوری آمریکا همچنین اظهار کرد، ۱۵ نامزد را برای جانشینی جان بولتون، مشاور امنیت ملی برکنار شده آمریکا در نظر دارد.

ترامپ خاطرنشان کرد که افراد زیادی به تصدی این سمت تمایل دارند. او در این خصوص گفت: همه به شدت خواستار این سمت هستند. افراد زیادی این شغل را می‌خواهند. این جایگاه بسیار خوبی است چون کار کردن با دونالد ترامپ خیلی لذت‌بخش است. کار کردن با من در واقع خیلی آسان است. می‌دانید چرا؟ چون همه تصمیمات را من می‌گیرم. نیازی نیست آن‌ها کاری کنند.

۵ میلیون دلار جایزه برای دستگیری ۳ سرکرده القاعده
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۹:۴۲

لایو خبر - ۲۲ شهریور ۹۸

آمریکا برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری یا کشف محل اختفای عبدالکریم المصری، فاروق السوری و سامی العریدی سه سرکرده ارشد القاعده در سوریه شود، پنج میلیون دلار جایزه تعیین کرد.

تکذیب حکم ۱۰ سال حبس برای زنی که در ابیانه آواز خواند
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۹:۳۸

لایو خبر - ۲۲ شهریور ۹۸

دادستان عمومی و انقلاب کاشان گفت: مطالب انتشار یافته مبنی بر محکومیت فردی به جرم خوانندگی در فضای مجازی صحت ندارد. روز گذشته برخی کانال‌ها و سایت‌ها از صدور حکم ۱۰ سال حبس برای یک زن به جرم خوانندگی در روستای تاریخی ابیانه خبر داده بودند. اواخر اردیبهشت امسال، انتشار فیلم‌ها و تصویرهایی از آوازخوانی این زن از اهالی استان فارس در میان جمعی از گردشگران در ابیانه، واکنش هایی را از سوی برخی کاربران در فضای مجازی به دنبال داشت.

آنچه گذشت
۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - ۰۸:۱۳

مهمترین اخبار روز گذشته را از اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان