arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۰۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۳ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از چگونگی ذخیره آدرسها در «گوگل مپس» تا آینده تجارت 5G در چین

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ذخیره کردن آدرسها در گوگل مپس یک گزینه مناسب و کارامد است که می تواند به افراد کمک کند در کامپیوتر یا تلفن همراه خود با سرعت بیشتری به مکان های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مجادله بین چین و امریکا و بالطبع تعرفه های سنگین تجاری ایالات متحده علیه چین، بیش از هر شرکت دیگری هواوی را درگیر خود کرده است. هواوی که از مدتی پیش درگیر تحریم های تجاری ایالات متحده بود، اکنون نیز با مشکلاتی در حوزه اینترنت 5G خود رو به رو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ریلمی در کنار معرفی گوشی ریلمی ایکس تی از یک هدفون بیسیم نیز رونمایی کرد. این هدفون با نام Realme Buds Wireless معرفی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک گمانه زنی نسبتا معتبر که اخیرا توسط AnTuTU انجام و در ویبو به اشتراک گذاشته شده است، پیشبینی می شود که هر سه ایفون جدید یعنی آیفون 11، 11 پرو و پرو مکس دارای 4 گیگابایت حافظه باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد عادت دارند برای یافتن نزدیک ترین متخصص، تعمیرکار و نیروی پیمانی به خود از نقشه گوگل استفاده کنند. این موضوع به نظر منطقی می رسد اما گاهی یافتن یک نیرو که پیش از این نیز استخدامش کرده اید چندان ساده به نظر نمی رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان