arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۰۲
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

طلاق به خاطر رابطه همسر با مردی دیگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«همسرم زن زیبایی است، اما از زیبایی سیرت بی‌بهره است و با پشت پا زدن به زندگی، آینده فرزندمان را نابوده کرده است». این سخنان مردی است که با ارائه درخواست طلاق، ادعا می‌کرد زنش با مرد دیگری رابطه دارد.

به گزارش انتخاب، این مرد جوان با دلواپسی شدید وارد یکی از شعبه‌های دادگاه خانواده شد و با نگرانی خطاب به قاضی دادگاه گفت: سه سال از شروع زندگی‌ مشترک‌مان می‌گذرد و همسرم در حال حاضر فرزند اول‌مان را باردار است، اما او آن‌قدر بی‌رحم و سنگدل است که ارزش‌های زندگی‌مان را زیر پا گذاشته و بدون توجه به خانه و زندگی همه چیز را به نابودی کشیده است.
 
همسرم 23 سال سن دارد و دارای ظاهری بسیار زیباست، اما علیرغم داشتن زیبایی صورت، فاقد زیبایی سیرت است به طوری که به راحتی به زندگی مشترک‌مان پشت پا زده و تمام صحبت‌های من را نسبت به خود نادیده گرفته است.

مرد جوان 26 ساله در حالی که به آرامی گریه می‌کرد، عنوان کرد: چندین ماه است که متوجه رفتارهای غیرعادی همسرم شدم، ابتدا اهمیتی به این رفتار‌ها نمی‌دادم زیرا به او اعتماد کامل داشتم اما بعد از مدتی متوجه شدم تماس‌هایی که به او می‌شود زمان مشخصی ندارد و حتی نیمه‌های شب نیز تلفن همراه او به صدا در می‌آمد.
 
چند مرتبه از او خواستم برای این تماس‌ها توضیح قابل قبولی ارائه کند اما هر بار از پاسخ‌گویی به سوالات طفره می‌رفت. بعد از مدتی که همسرم را کنترل کردم، متوجه شدم او با مرد دیگری رابطه دوستی دارد و این مساله به قدری برای من دردناک بود که دیگر نتوانستم آن وضعیت را تحمل کنم و درخواست طلاق را به دادگاه ارائه کردم.

به گرارش ایسنا، مرد جوان با بیان اینکه من و همسرم از طریق برادرش با یکدیگر آشنا شدیم، گفت: من در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد مشغول به کار بودم و برادر همسرم برای ترک اعتیاد به کمپ ما مراجعه کرد، از این طریق من با همسرم آشنا شدم و از همان ابتدا همسرم را فردی متعهد تصور کردم.
وی در پایان افزود: با وجود فرزندم، تمایلی به ادامه زندگی با همسرم ندارم زیرا اعتماد بین ما از بین رفته است و دیگر اعتمادی بدست نخواهد آمد. مهریه همسرم را که 115 سکه بهار آزادی است به همراه حضانت فرزندم به او خواهم داد.
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
24
51
قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات مرد جوان به دلیل عدم حضور زن در دادگاه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.
ولی انتخاب بدون اینکه بفهمد حرفهای این مرد درست است یا نه . مطلب منتشر میکند. (ماشاالله به این اخلاق حرفه ای)
شتیدشاید سوء تفاهم شده است. شاید اصلاً مرد نیت دیگری دارد. شاید بیمار است. و شاید ........
پاسخ ها
بابایی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
اقای ناشناس لطفا توجه :
1-در خبر اسمی از شخصی برده نشده
2- مگر از اینگونه وقایع که ناشی از عدم تعهد مرد یا زن به یکدیگر است کم سراغ داریم
3-متاسفانه خیانت همسران زیاد شده به نحوی که حتی این مقوله مورد قبول سیما تیز واقع شده و شخصابرنامه های زیادی را از شبکه اموزش شاهد بوده ام.
لطفا به جای پاک کردن صورت مسئله راه حل های احتمالی را ارائه نمائیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
8
64
فرزندم ؟ مطمئنی ؟
نوید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
7
55
قحط خبره؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۴
79
34
متاسفانه نفوذ ماهواره در بین برخی از خانواده ها و دیدن فیلمهایی که اساس و بنیان خانواده ها را هدف قرار داده است در آنها ارتباط زنان و مردان را بسیار سهل و آسان به تصئیر می کشند ، هر روز براین ناهنجاریها می افزاید .
پاسخ ها
منصور
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۵
رابطه ای که قرار است با یک فیلم و یا ماهواره از هم بپاشد شایسته ادامه یافتن نیست.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
منصور جان ایده آل 100% نیست ، بعضی اوقات و برخی جاها 50% هم ایده آل است.
باران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
1
دلیلش وجود ماهواه نیست چرا همش فرافکنی میکنید شما اصلاً به معضل بیکاری توجه ندارید که هزار برابر مخرب تره هم به دلیل تاخیر در ازدواج هم از اون طرف که یک آدم بیکار متاهل چه مقدار تحته فشاره و چه مقدار ناتوان در برابر خواسته های خانوادش البته این استدال به نفع بعضی هاست که توپ رو تو زمین چیزهای میندازند که ما ها به وظیفه اصلیشون در حل این مسئله توجه نکنیم و شما آقا منصور که نظر گذاشتی با این بی تفاوتی چرا؟؟؟؟!!!! البته هیچکس منکر فیلمهای آبکی ماهواره نیست که بعضی بعضی از شبکه ها داره مارو کم کم داره تغییر میده و هیچ اشتراکی با ارزش های ما ندارن ولی آیا مسولان برنامه ای جایگزینی برای اینها گذاشتن یا فقط به فکر شوت کردن توپ هستند.
در جواب منصور:
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
0
0
وقتي كه عملي زشت به تكرار در ماهواره نشان داده ميشود قباحتش را از دست ميدهد و ميشود آنچه نبايد بشود
نظرات بینندگان