arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساعت هوشمند و جدید لنوو تا گوشی جدید «اوپو رینو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

 ساعت هوشمند و جدید لنوو با نمایشگر رنگی و رتبه بندی IP68 به شکل رسمی رونمایی شد. این ساعت جدید دارای نمایشگر لمسی 1.3 اینچی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایالات متحده  آمریکا دارایی های مالی مرتبط با گروههای Lazarus ، Bluenoroff و Andarial را تصرف خواهد کرد. این خبر در شرایطی منتشر شده است که روند توافقات یا لغو تحریم ها بین کره شمالی و ایالات متحده رو به تیرگی می رود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی ریلمی 5 یک به روزرسانی جدید دریافت کرد و با این به روزرسانی تغییراتی مثل بهبود سطح امنیتی و ارتقاء دوربین را تجربه کرد. این دومین به روزرسانی گوشی ریلمی 5 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی جدید «اوپو رینو» در راه است. البته درباره این گوشی اطلاعات زیادی منتشر نشده و اندک اطلاعات منتشر شده توسط معاون مدیرعامل رینو اوپو منتشر شده است که یکی از آنها درباره سیستم شارژ سریع این گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد گوگل یک برنامه جستجوی جدید را در دست آزمون دارد که بر اساس آن گزارشهای اورجینال یا اصلی خبر به شکل مقدم بر گزارش های کپی و فرعی دیده شوند. اما در مورد جزئیات نحوه این رتبه بندی اطلاعاتی دقیق منتشر نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان