arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۷ - ۲۴ دی ۱۳۹۰

سردار جزایری: به موقع پاسخ مناسب به جنایات آمریكا و اسرائیل داده می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ستاد كل نیروهای مسلح تاكید كرد:دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شكی به خود راه ندهند كه به موقع پاسخ و تنبیه مناسب به آمریكا، رژیم صهیونیستی و دیگر شركای اینگونه جنایات داده خواهد شد.

به گزارش انتخاب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار 'سید مسعود جزایری' در پی اقدام تروریستی اخیر مزدوران استكبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند جوان هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن و همراه وی ،با بیان اینكه در حال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم ، نحوه این مجازات را برای آمریكا، رژیم صهیونیستی و شركای آنها، آزاردهنده توصیف كرد.

وی افزود:ارتكاب جنایت كثیف تروریستی و حذف فیزیكی دانشمندان را تهدیدی برای كشور می‌دانیم و درچارچوب راهبرد تهدید برابرتهدید درحال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم.

وی با تاكید بر اینكه پاسخ ایران، پاسخی آزاردهنده برای حامیان تروریسم دولتی است،اظهار داشت:در این راستا چگونگی فعال‌سازی ظرفیت‌های ناشی از عمق استراتژیك انقلاب اسلامی از جمله موضوعاتی است كه روی میز قرار داده‌ایم و دشمنان ملت ایران بویژه آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی اقدامات خود باشند.

سردار جزایری سناریوی ترور و وحشت را همانند سایرسناریوهای كینه‌ورزی نظام سلطه علیه ملت ایران، تلاشی از پیش شكست خورده قلمداد و تصریح كرد:‌ با كشتن دانشمندان كشور راه پیشرفت و دستیابی به فناوری‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز از جمله فناوری‌های صلح‌آمیز هسته‌ای مسدود نخواهد شد بلكه قطار پیشرفت‌های علمی ملت ما با همت جوانان غیور و غیرتمند با شتاب بیشتری به حركت خود ادامه خواهد داد.

رییس ستاد تبلیغات دفاعی كشور، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را از جمله مقصران پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای ایران معرفی و گفت:انتشار فهرست دانشمندان و مدیران هسته‌ای ایران از سوی آژانس این امكان را برای شبكه‌های جاسوسی و تروریست پرور نظام سلطه بویژه جوخه‌های جنایتكار ترور و كشتار رژیم صهیونیستی فراهم آورد تا دانشمندان ایرانی را شناسایی و مورد هدف جنایات خود قرار دهند و آژانس بین‌المللی اتمی نیز از این بابت باید پاسخگو باشد.

وی با تاكید براینكه علم و دانش، ترور نشدنی است و دشمنان با ارتكاب اینگونه جنایات قادر به جلوگیری ازتثبیت موقعیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان قدرت ممتاز و برترمنطقه نخواهد بود، افزود:آمریكا و نهادهای بین‌المللی به اصطلاح مدعی بشر چرا برابراین جنایات پلید و كثیف سكوت اختیار كرده اند و به صراحت از محكومیت و نیز مجازات طراحان و عاملین ترور دانشمندان ایرانی سخن نمی‌گویند؟

جزایری تاكید كرد:‌ دشمنان انقلاب و پیشرفت ملت ایران هیچ شكی به خود راه ندهند كه به موقع پاسخ و تنبیه مناسب به آمریكا، رژیم صهیونیستی و دیگرشركای اینگونه جنایات داده خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت:‌ تروریست‌ها و حامیانشان افرادی زبون و جنایتكار هستند كه باید مجازات شوند.
نظرات بینندگان