arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۰۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۰

امضای قرارداد چهار ساله حقیقی با روبین کازان

با حضور قائم مقام دو باشگاه پرسپولیس و روبین کازان در ترکیه، قرارداد علیرضا حقیقی به مدت چهار سال امضاء شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

با حضور قائم مقام دو باشگاه پرسپولیس و روبین کازان در ترکیه، قرارداد علیرضا حقیقی به مدت چهار سال امضاء شد.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، جمشید زارع قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) که جهت انتقال و ثبت قرارداد علیرضا حقیقی عازم ترکیه شده بود در خصوص چگونگی انتقال این دروازه بان گفت: قرارداد فی مابین دو باشگاه پرسپولیس و روبین کازان با توافق طرفین به ثبت رسید. همچنین قرارداد علیرضا حقیقی و باشگاه روبین کازان امضاء شد.

وی افزود: باشگاه روبین کازان تنها باشگاه معروف و مطرح ایالت جمهوری تاتارستان سومین ایالت کشور روسیه است. این باشگاه در سال 1958 تاسیس و هم اکنون در حال فعالیت است.
 
قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و روبین کازان پس از حضور در محل کمپ اختصاصی این باشگاه در ترکیه در خصوص انتقال علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس مذاکرات نهایی را انجام و به توافق رسیدند.
 
جمشید زارع در ادامه گفت: قربان بردیف نائب رئیس و سرمربی باشگاه روبین کازان ضمن  خیر مقدم بر موضوعات مورد همکاری طرفین تاکید کرد. ابتدا موضوع قرارداد علیرضا حقیقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
زارع در مورد این انتقال ادامه داد: این قرارداد اولین انتقال یک دروازه بان ایرانی به کشوری اروپایی است و علیرضا حقیقی سرمایه باشگاه پرسپولیس به رسم امانت به باشگاه روبین کازان منتقل می شود. امیدواریم که باشگاه روبین کازان امانت دار خوبی برای سرمایه باشگاه پرسپولیس باشد.
 
وی تصریح کرد: امیدوارم در کنار انتقال این بازیکن بتوانیم همکاری های فی مابین جهت توسعه روز افزون فوتبال دو باشگاه و همچنین برگزاری مسابقات دوستانه افزایش یابد.
 
جمشید زارع پس از انعقاد پروتکل همکاری های دو جانبه و امضای قرارداد خواهر خواندگی دو باشگاه گفت: باشگاه های پرسپولیس و روبین کازان علاقه مندی خود را جهت اعزام مربیان تیم های پایه برای آموزش اعلام کردند.
 
جمشید زارع گفت: قرارداد انتقال علیرضا حقیقی دروازه بان باشگاه پرسپولیس به امضای مسئولین دو باشگاه رسید و همزمان با این قرارداد، قرارداد فی مابین علیرضا حقیقی با باشگاه روبین کازان جهت به خدمت گیری وی به مدت چهار سال منعقد شد.
نظرات بینندگان