arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

سردار نجات: ۱۰۰۰ عنوان پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد برای بیانیه گام دوم انقلاب استخراج شده

سردار حسین نجات شامگاه یکشنبه در دومین دوره آموزشی طرح شهید «شهریاری» دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت طرح گفتمان مقاومت در دانشگاه توسط اساتید، اظهار داشت: تاکنون توانسته ایم بیش از هزار عنوان پایان نامه دانشگاهی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد از بیانیه گام دوم انقلاب استخراج کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار نجات: ۱۰۰۰ عنوان پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد برای بیانیه گام دوم انقلاب استخراج شده

مهر نوشت: سردار حسین نجات شامگاه یکشنبه در دومین دوره آموزشی طرح شهید «شهریاری» دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد با بررسی بیانیه گام دوم انقلاب و ضرورت طرح گفتمان مقاومت در دانشگاه توسط اساتید، اظهار داشت: تاکنون توانسته ایم بیش از هزار عنوان پایان نامه دانشگاهی در مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد از بیانیه گام دوم انقلاب استخراج کنیم.

وی با بیان اینکه گفتمان مقاومت در مقابل گفتمانی است که آمریکا می خواست علیه مردم ایران تحمیل کند، ادامه داد: گفتمان مقاومت گفتمان پیشرفت است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: معمولا قشر روشنفکر دانشگاهی همواره با این سوال مواجه است که آیا نظام جمهوری اسلامی ایران به وعده هایی که داده عمل کرده است یا خیر.

سردار نجات اظهار داشت: در این میان کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح است و مجموعه ای کارآمد است که علی رغم موانعی که پیش می آید بتواند به وعده هایی که می دهد عمل کند.

وی افزود: مجموعه ای که اهداف و آرمان های خود را مشخص کرده باشد و در راه رسیدن به آنها در جا نزند، مجموعه ای که دست از آرمانهای خود برندارد حتی با تغییر تاکتیک ها به مسیرش ادامه دهد، آن مجموعه موفق است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به شعارهای ملت ایران در قبل از انقلاب با عنوان «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» بیان داشت: در زمان قبل از انقلاب صنایع ایران کاملا صنعتی وابسته بود اما امروز مشاهده می کنیم ایران یکی از مستقل ترین کشورهای دنیا است و هیچکدام از کشورهای دنیا نتوانسته تا کنون در ایران دستور دهد.

سردار نجات گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس با تهدیدات آمریکا و اروپا مواجه بوده ایم و هیچکدام را برنتافته ایم و با سرعت راه خود را ادامه داده ایم و حاضر نشده ایم یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار کنیم و همیشه مستقل بوده ایم.

به گفته وی، در زمان رژیم سابق ایران دو حزب ایران نوین و حزب مردم وجود داشت که همین دو حزب را محمدرضا شاه تحمل نکرد و یک حزب بنام رستاخیز ایجاد کرد اما در جامعه ایران روزنامه ها و رسانه های زیادی وجود دارند که به تمام مسئولان مملکت انتقاد می کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به شعار سوم انقلاب یعنی جمهوری اسلامی یادآور شد: جمهوریت به معنای انتخاب مقامات کشور از طریق برگزاری انتخابات توسط مردم است و اسلامی بودن به معنای این است کسانی که انتخاب می شوند اسلامی هستند.

نجات ادامه داد: شعار بعدی پیشرفت بوده که سرفصل های پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر انقلاب ها بیشتر است.

وی گفت: کشور ایران به شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و پیشرفت پایبند بوده است و اولین شخصی که فساد اداری را در ایران را تشخیص داد مقام معظم رهبری است و در حال حاضر وظیفه دستگاه قانونی این است که سیستم ها را اصلاح کند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: در حال حاضر فساد ایران وابستگی به نفت است که برای اولین بار حضرت امام خمینی(ره) به آن اشاره کرده است و در مقابل فرمول اقتصاد مقاومتی ایران فرمول عدم وابستگی اقتصاد به نفت است. اگر توانستیم در کشور اقتصاد بدون نفت را ترسیم کنیم پیشرفت خواهیم کرد.

سردار نجات افزود: هر کجا شعار «ما می توانیم» بود و عزم ملت ایران جهادی بود موفق بوده ایم و هر کجا دست از این شعار برداشتیم و راه حل مشکلات کشور را در سرمایه گذاری خارجی دیدیم و کشور را از بقیه راهکارها محروم کردیم ناکارآمد بوده ایم.

نظرات بینندگان