arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۸

نرخ ارز در بازار امروز ۲۵ شهریور ۹۸ / قیمت دلار در بازار آزاد ۱۱۳۷۰ تومان

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۴۳ تومان تعیین شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان، قیمت یورو ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت درهم امارات در بازار آزاد ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و قیمت پوند ۱۴ هزار و ۲۴۳ تومان تعیین شده است.

به گزارش تسنیم، قیمت خرید و فروش انواع ارز امروز نسبت به روز قبل با تغییر همراه شده است. قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۱۱ هزار و ۳۷۰ تومان قیمت خورده است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با افزایش ۵۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان است. در بازار آزاد قیمت درهم امارات برای روز جاری ۳ هزار و ۱۳۷ تومان و پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۲۴۶ تومان تعیین شده که نسبت به روز کاری قبل تغییر جزئی داشته است.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۱۹۸ تومان و ۳ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۴۰۶ تومان و ۸ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۱۱ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار و قیمت یورو و قیمت پوند نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۲۹ تومان و ۷ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است.

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11  هزار  و 350 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11 هزار و 370 تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 650 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 137 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 243 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 629 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 247 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 453 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 31 تومان

 

نظرات بینندگان