arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۸

گوشی های «گلکسی نوت 10» و «نوت 10 پلاس» دارای گواهی معتبر «وای فای 6» شدند

گوشی های محبوب سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نخستین گوشی های هوشمندی هستند که گواهی معتبر وای 6 را دریافت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی های محبوب سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نخستین گوشی های هوشمندی هستند که گواهی معتبر وای 6 را دریافت کردند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب شاید برایتان جالب باشد بدانید که اصلا این گواهی به چه معناست. گواهی معتبر وای فای 6 نشان می دهد که این گوشی ها از استانداردهای جدید پشتیبانی می کنند و به شبکه ها امکان عملکرد بهینه را می دهند.

گوشی های سامسونگ تنها گوشی هایی هستند که این گواهی را دریافت کرده اند. این در حالی است که محولات سامسونگ، درواقع تنها گوشی هایی نیستند  که این قابلیت را دارند. سه گانه گلکسی S10 نیز از اتصال Wi-Fi 6 برخوردار است. با این حال ، به نظر می رسد آنها اعتبارنامه "معتبر" را دریافت نمی کنند. آیفون 11 آیفون نیز از دیگر گوشی های دارای قابلیت اتصال وای فای 6 است ، اما هنوز در این فهرست معتبر جایی ندارد.

گواهی وای فای 6، به دستگاه های تلفن همراه کمک می کند تا باتری را ذخیره کنند. افزون بر این پیشرفت هایی در MIMO و راندمان کدگذاری وجود دارد که به شما امکان می دهد داده های بیشتری از طریق همان پهنای باند منتقل شوند. TWT با اطمینان از اینکه فقط چند دستگاه بطور همزمان فعال هستند ، باعث کاهش مصرف و افزایش سرعت می شود.

نظرات بینندگان